לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם עפ"י מה שבא לי =)


אני, העולם ומה שביניהם!! 33>

Avatarכינוי:  TaZL

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

bored. again.


אוףף. כבר נמאס לי להיות משועממת שוב ושוב ושוב!

החלפתי כינוי =) נחמד לא? (זה טז וטל ביחד (בערך...))

לא משנה... היום היה לי שיעור גיטרה!

המורה די בסדר... אז קודם כל הוא דיבר שעה עם אבא שלי כי הם מכירים מאיזו מסעדה או משהו סיפור ארוך...

אח"כ הם דיברו על גיטרה ומה כדאי לי ומה יש בשבילי ומה יש בכלל ובלה בלה כל מיני דברי מטבח (חה חה. מצחיק.)

ואז הוא ביקש ממני ללחוץ על המיתרים ביד שמאל ולהעביר את האצבעות אחת אחרי השניה.. זה מסובך!

ואז הוא ביקש ממני לשים את יד ימין במקום שלה ולפרוט על המיתרים במין צורה מוזרה כזו... שזה מסובך גם!

ואז הוא לימד אותי את האקורד Em ועכשיו אני יודעת את האקורד Em. אני לא באמת יודעת, זה נשמע נורא ~~~

ומחר ומחרתיים לומדים וזה מבאס...

אבל אז יש יום כיפור וזה יהיה נחמד :) אני מקווה..

ואז יש חופש ארוך ארוך של סוכות.. (ארוך בגלל הגשר) שזה טוב :)

וקבעתי עם תרזה שנתנחל אצל איתם בחופש  וזה יהיה כייף כי זה תרזה ואיתם וגם יש לו בריכה

ויש לי מלאא דברים לעשות בחופש ואני בכלל לא יודעת מה הם חיחי..

וואו לא חשבתי שאני אכתוב את כל זה.. חיחי..

אוי ואבוי לא עשיתי פוסט שנה טובה חח  אז הנה עכשיו:

שנה טובה לכוולם!! לכל מי שכתבתי לו ברכות, לכל מי ששכחתי/לא הספקתי, לכל מי שכתבתי לו בקיר גרפיטי, לכל הגולשים בישרא ולכוולם בקיצור!!!!

שנה טובה טובה טובה והרבה בריאות ואושר ושמחה ובהצלחה בלימודים, עם החברים, עם המשפחה וגם בעבודה חח :)

ושיהיה לכולנו רק טוב ושמח ובלי דברים רעים (זה נשמע כמו ברכה של ילדה בת 6. פאק)

טוב נראה לי שמיצינו את הנושא..

ובגלל שיום כיפור מתקרב אז גמר חתימה טובה וכל הברכות שיש וסוכות שמח חה חה =)

הבנו.

טוב אימא ביקשה שאסיים כי תכף אוכלים וזה מעצבן אותה.. אז אני חייבת לסיים.....

יובל חופר עם הקווה קווה שלו (המשחק עם הצבעים שבוחרים ואז זה דברים רעים וטובים.. מה אני מסבירה אתם יודעים מה זה.. חח)

היה לי קר היום.

שיהיה לכולם לילה טוב, מחר טוב (), שבוע טוב, חודש טוב, שנה טובה וחיים טובים!!!

אוהבת אותכם מאודד 333>

ומזל"ט לרואי כי יש לו היום יומולדת!!! (בן כמה אתה רואי??)

הנה נר - ^ (יופי טל...)

להת'

נכתב על ידי TaZL , 5/10/2008 18:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





756
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaZL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TaZL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)