לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים הכפלים שלי


סיפור על ילדה בשם קלואי ובלילה כוכבת פופ מלאני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

פרק 4


שלום לכולם סליחה על האיחור הנוראי של הסיפור זה לא יקרא שוב כי היו לי מבחנים ובחנים אז ביגלל זה לא יכלתי ליכתוב את הסיפור אז קבלו את פרק 4 וכפיציו תמונות של שתיי להקות שאני מאווד אוהבת תהנו:

בפרק השעבר


הן היגעו לבית-הספר צילצל הצילצול והן ניכנסעו לכיתה, המורה ניכנסע,"תלמידים שקט בבקשה"אמרה המורה ואף אחד לא שם לב שהיא נימצאת בכיתה,"תלידיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם שתקו"צעקה המורה וכולם נהיו בשקט,"יופי ככה יותר טוב,יש אצלנו ילד חדש בכיתה וקוראים לו......"


"יש לנו ילד חדש בכיתה וקוראים לו לוקס אני יודעת שכולם מכירם אותו" האמרה המורה,"לוקס מתוק תיכנעס לכיתה" אמרה המורה ולוקס ניכנעס,"אתה רוצה להגיד כמה מילים לפני שאתה תישב?"שאלה המורה,"כן אני רוצה"אמר לוקס,"שלום שמי לוקס אתם מכירים אותי בתור החבר של מלאני אבל אתם יודעים שניפרדנו בעיות בזגיות זה לא משנה אני רק רוצה להגיד לכם שאתם תתנעגו עליי כתלמיד רגיל ולא כתלמיד מפורסם אני מאווד מבקש מימכם" אמר לוקס,"אוקי סיימתי לדבר עכשיו איפה לי לשבת?"שאל לוקס,"שנייה חמודי אני מחפשת לך מקום"ענתה המורה והיא היסתקלה לכול הקיונים שיש בכיתה," אתה תישב ליד קלואיי" אמרה המורה,"טוב ומי זאת קלואי?"שאל לוקס,"זאת אם החולצה הורודה שישבת ליד החלון רואה?"שאלה המורה,"כן אני רואה"ענה לוקס והלך לשבת ליד קלואיי, הוא היתישב ליידה,"שלום"אמר לוקס,"שלום"אמרה קלואי,"את קלואיי נכון?"שאל לוקס,"כן אני קלואי ואתה כנראה לוקס?"שאלה קלואי,"כן אני לוקס נעים להכיר"אמר לוקס,"כן נעים להכיר אותך"אמר לוקס,"ואיי את מסכירה לי חברה לשעבר שלי"אמר לוקס,קלואי ידעת שהוא מיכוון עלייה,"אהה באמת מי הייתה החברה לשעבר שלך?"שאלה קלואי,"קוראים לה מלאני היא גם מפורסמת"ענה לוקס,"לוקססססס וקלואייייי תפסקו לדבר ותקשו לשעור החומר של היום היה במיבחן שיש לכם עוד מעט ולוקס שכחתי להגיד לך אתה לא עושה את המיבחן ביגלל אתה חדש בו אז אתה לא עושה אותו"אמרה המורה,"טוב אני יספר לך בהפסקה"אמר לוקס,"טוב"ענתה בשקט קלואי.הצילצול צילצל והם יצאו להפסקה כול הבנות היסתכלו על לוקס,"OMG I DONT BELIVE THIS LOGAS ITS HER MY SCHOOL" צרחה קרין, קרין הילדה הכי פופלרית בבית-הספר כול הבנים רוצים להיות איתה והיא הילדה הכי יפה מכול הבית-הספר,קרין ניקשה ללוקס,"לוקס היי שמי קרין ואני מעריצה מיספר אחד שלך כיאלו דההה ואתה הנער הכי סקסי בעולם והכי חתיך אני מתה עלייך" אמרה קרין בהיתרגשות,"תודה לך"אמר לוקס מבוהל,"קלואיי מתוקה לכי לחברים שלך אני צריחה לדבר אם לוקס"אמרה קרין,"קרין תישמאי לי טוב עכשיו לוקס רצה לדבר איתי ואת היפרעת לענו אז אני מצייא שאת תילכי מי פה"אמרה קלואי בכעס היא לא ממש חיבבה את קרין ביכלל מה שהיא עשתה לה מיזמן,"קלואי אני צריחה לדבר איתך בואי לצד מאמי"אמרה קרין ושנהיים הלכו לצד,"קלואיי מאמי שלי כדאי לך לישתוק תפה אם את לא רוצה שאני יגלה לכולם על הסוד שלך"אמרה קרין,"על איזה סוד את מדברת?"שאלה קלואי,"על שאת באצם מלאני ואני יכולה להגיד את זה לכולם את יודעת שיש לי קשרים מאווד טובים"אמרה קרין,"תישמאי לי טוב כלבה כידאי לך לישתוקה אם לא"איימה קלואי,"אם לא מה תעשי לי" אמרה קרין,"אני יגלה מי בת דודה שלך"אמרה קלואי,"חחחחחחחחחחח היצחק אותי כולם יודעים מי היא אז תביא לי בשקט לדבר אם לוקס"אמרה קרין,"אמממממ לא אני לא יתן לך"אמרה קלואי,"אוקי את לא תתני לי סבבה כולם תקשבו לי טוב יש לי מהוא לספר לכם" צעקה קרין וכולם היסתובבו עלייה ,"זה הסוד הכי גדול של ילדה הכי לוזרית אצלנו בבית-הספר והסוד הוא.......................................

 

קבלו כמה תמונות של שתיי להקות שאני מאווד אוהבת.

 

האחים ג'נאס


Click to view full size image קוין ג'אנס בן 21 לא מיזמן היה לו יום הולדת נולד בתאריך 5.11.1987 , הוא הגיטריסט של הלקה, יש לו חברה בשם דניאל הם יוצאים לא מיזמן ניראה לי.

 

ג'ו ג'אנס בן 19 נולד בתאריך 15.9.1989 סולן של הלהקה  יצא פעם אם טיילור אבל הוא זרק אותה.

ניק ג'אנס בן 16 נולד בתאריך 16.9.1992 יש לו סוכרת מי סוג 1 יש לו כלב בשם אלביס והיו לו שתיי חברות

1) מיילי סיירוס שחקה בסידרה האנה מונטנה אני לא ממש יודעת מי זרק את מי אם אתם יודעים תגידו לי.

2) סלינה גומז שחקה בסידרה המכושפים מהורלי פלייס ניק זרק אותה.

 כמה תמונות של האחים ג'אנס:

 פרנקי האח הצעיר בן 8

עכשיו לעוד להקה רוסית צ'לסי קבלו תמונות:

אם הטלטלים קוראים לו רומה הוא הכי גדול בלהקה, ליד רומה ארסני הוא הכי קטן בלהקה,ליד ארסני דניס(כניו דן),ליד דן אלכס לדעתי הוא הכי חתיך בלהקה. זה כול הלהקה בהמשך אני אולי יהוסיף סירטונים ותמונות חדשות של שתיי הלהקות.

טוב זהו להיום  תגבו בבקשה זה חשוב אם אתם רוצים פרק הבא שבת שלום

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי sari , 7/11/2008 13:35  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  sari

בת: 30




4,795
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsari אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sari ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)