לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you'r stupid :DD



Avatarכינוי:  אירה עא עא=PP

בת: 29

ICQ: 442522875 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


היי אנשים

חוחוח אין לי כל כך מה לרשום

סתם עידכנתי חוחוח בהביי =]

3333333333333333333333 >

אירררררר



נכתב על ידי אירה עא עא=PP , 26/11/2007 16:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוקיי עיצובי חדש=]

אנשם גיבו עלייו

עם הוא יפה או לא ותגידו תאמת

בהביי

יום טובב

לכולםםםםם

3333333333>

איר

נכתב על ידי אירה עא עא=PP , 25/11/2007 11:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוקיי אז ככה שלום לכם לכל מי שקורא כאן עם יש כאלה בכלל

אזז היי לכם

מנישמע אנשים?

מקווה שלא כמו אצלי

אוקיי

רק לפניי כמה ימים הכל התחיל להישתבש

רבתי איתו

הוא הלך עם כל החברות שלי ואני לא ידעתי מיזה

וגם אני הייתי בקירית שמונה

לא משנה

רק בגלל שלא היייתי שם לא ידעתי כלום ממה שקרה שם

אז ילדה אחת עם שם כל כך רע

[אני לא רוצה לרשום אותו פה ]

הוא יזהם לי תבלוג

אזז היא התחילה להגיד שטויות

ואני לא ידעתי למי לאמין

אז בסוףף הלכתי עם אחותי והאמנתי למה שהיא אמרה כי אני בוטחת בה ויודעת

שהיא לא תעשה לי דבר נוראא

שכזה

עכשיו את אותה זונה שאמרה את זה

וכן זה הייחס שמגיע לך

אני יודעת שאת אוהבת אותו

את ילדה שקופה

אני כל כך שונאת אותך

את פשוט אין לי מילים להגדירר אותךך

אוקיי

עכשיו אני מרגישה מעולה

כי אני יודעת שכלום לא קרה

אבל את זונה קטנה

את תקבלי את מה שמגיע לך

כי את פחדניתת

ואת סתם אחתת

ואת תיראי שיבוא יום והגלגל יסתובב לאחור

ואז תיראי

איך זה מרגישש

אוקיי אנשים

אז שבת שלום לכולם

ויום טוביקו



 

נכתב על ידי אירה עא עא=PP , 24/11/2007 12:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאירה עא עא=PP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אירה עא עא=PP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)