לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


טניס. כל מילה נוספת מיותרת.

כינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

המאסטרס במדריד.


הטורניר במדריד הוא מבחינתי, יחד עם האמבורג, טורניר המאסטרס העלוב ביותר. בכל זאת, היה לנו שבוע מרגש למדיי.

  • בתחילת השבוע, לפני הטורניר, פדרר שובץ באותה הקומה במלון עם נדאל. הוא ביקש לעבור קומה, מסיבה שלא ידועה לנו.
  • זה הוא הטורניר הראשון בו פדרר ונדאל משחקים שניהם מאז אליפות ארה"ב, בביתו של הספרדי, כשנדאל הוא האלוף המגן ופדרר לא שיחק בטורניר מאז 2003.
  • המון מדורגים גבוהים טסו הבייתה בסיבובים מוקדמים - ליוביצ'יץ' למארי, רודיק לברדיך, דאווידנקו ליוהאנסון המקאמבק, ועוד.
  • נלבנדיאן מנצח את הנמן וטוען שהוא חלאה. הנמן מחזיר וטוען שהארגנטינאי חי בעולם של חלומות.
  • נלבנדיאן כותב בלוג מחורבן.
  • נלבנדיאן מנצח את סאפין במשחק מותח, אחרי שסאפין כבר היה על סף ניצחון, בעוד משחק שהיה שערורייתי במידת-מה.
  • נלבנדיאן חוטף על הראש בייגל מפדרר, אחרי השבוע העמוס שלו, אבל מסדר לעצמו כנראה מקום בשנגחאי.
  • פדרר גולש דרך ההגרלה בקלות ולא מאבד מערכה בדרך לתואר (זו הפעם השלישית שפדרר עושה את זה, אחרי אינדיאן וולס והאמבורג ב2005).
  • פדרר זוכה בשני צ'לנג'ים סופר-קרובים בדרך לניצחון הצמוד ביותר שלו השבוע על סודרלינג, ובכל זאת טוען כי "לעולם לא אתמוך בשיטת הצ'לנג'ים".
  • הקהל הספרדי משתולל במשחקים של ג'ינפרי מול לופז ומול רוברדו, ושורק בוז.
  • השיא של הקהל הגיע במשחק רבע הגמר בין נדאל וברדיך. ברדיך מעך את נדאל כשהוא משחק טניס מצוין, ובסוף המשחק הקהל החל לשרוק בוז. כתגובה, ברדיך השתיק אותם בתנועת "ששש!". ברשת, נדאל אמר לו "יו אר א באד פלייר, באד פלייר", ואחרי המשחק, בראיון, טען שהוא מפסיד מחורבן.
  • ברדיך 'זכה' בשנאת הקהל ובחצי הגמר מול גונזאלז (שהפך בינתיים למותק של מדריד) לא הצליח להתרכז לחלוטין בין כל שריקות הבוז שהוא קיבל, וחטף על הראש.
  • בסופו של יום, פדרר זוכה בגמר כשהוא מאבד רק שישה משחקונים בשלוש מערכות, עוקף את סמפראס במספר הזכיות בטורנירי מאסטרס, וזוכה בתואר המאסטרס השישי השונה שלו (חסרים לו התארים במונטה-קארלו, רומא ופריז).

המירוץ לשנגחאי דווקא הפך למעניין - לגונזאלז, בגדאטיס ואנצ'יץ' יש עדיין סיכוי מסוים להיכנס לשמינייה הראשונה עם תוצאה טובה בפריז. גונזאלז יכול להרוויח מספר דיי קטן של נקודות בבאזל, בגדאטיס יכול להרוויח לא מעט בליון, ואנצ'יץ' יצטרך תוצאה חלומית בסנט פטרסבורג וגם בפריז כדי להיכנס. גונזו יצטרך כנראה משהו כמו חצי גמר בפריז (מה שעשוי להיות חצי הגמר החמישי שלו בטורניר מאסטרס השנה!), או תוצאה סולידית בפריז וטורניר מצוין בבאזל (גמר או זכייה בתואר). לבאגדאטיס יש הזדמנות לעשות קופה רצינית בליון ואז לעשות תוצאה סולידית בפריז. כל זה בהנחה שרוברדו לא יעשה נזק גדול מדיי בזמן הקרוב, או שהוא כן יעשה נזק אבל בלייק יפשל בגדול או ישאר פצוע.

 

נתראה בפריז.

נכתב על ידי , 23/10/2006 20:14   בקטגוריות שבוע רגיל ב2006., המירוץ למאסטרס-קאפ 2006.  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המירוץ למאסטרס-קאפ.


ובכן, הבה נבחן את המצב של המתמודדים לטורניר:

  1. פדרר (1324) - בפנים רשמית. משחק השבוע בטוקיו, רשום למדריד, באזל ופריז.
  2. נדאל (825) - בפנים רשמית. רשום לסטוקהולם, מדריד, באזל ופריז.
  3. ליוביצ'יץ' (436) - בפנים מעשית. רשום לוינה, מדריד, ליון ופריז.
  4. רודיק (434) - בפנים מעשית. רשום לוינה, מדריד, ליון ופריז.
  5. דאווידנקו (418) - אפשר לערער על כך שהוא בפנים באופן מעשי, אבל קשה לי לראות ארבעה שחקנים מתחתיו עוקפים אותו. אני מאמין שהוא יהיה בפנים, אבל לא תזיק לו תוצאה אחת טובה או שתיים-שלוש סבירות בשביל להיות בטוח. רשום למוסקבה, מדריד, סנט פטרסבורג ופריז.
  6. בלייק (396) - יש לו יתרון בריא אבל לא משמעותי מאוד של עשרים ושש נקודות על נלבנדיאן שבמקום השמיני, ועשרים ושבע נקודות על בגדאטיס התשיעי. הוא רשום לסטוקהולם, מדריד, באזל ופריז. אחרי הניצחון המשכנע בבנגקוק שהקפיץ אותו מהמקום התשיעי למקום השישי, הוא צריך לשמר את הכושר הזה ולהרוויח מספיק נקודות כדי להשתחל לשנגחאי. מה שכן, הוא מעולם לא הבריק יתר על המידה באולם. יהיה מעניין.
  7. רוברדו (386) - משחק השבוע בטוקיו, לאחר מכן רשום למדריד, סנט פטרסבורג ופריז. יש לו יתרון של 16 נק' על נלבנדיאן ו17 על בגדאטיס. שניהם טובים ממנו על משטחים מהירים. הוא במצב טוב אם הוא ישחק טוב, והטורניר הביתי במדריד יכול לתרום המון. אם הוא יצליח להשתחל לחצי הגמר באחד מטורניר המאסטרס, או לשלב גמר של טורניר קטן עם רבע גמר של טורניר מאסטרס, הוא צריך להיכנס.
  8. נלבנדיאן (370) - רשום לוינה, מדריד, באזל ופריז. כנראה יפרוש מאחד או יותר מהטורנירים האלו, הוא לא בנוי לשחק כל כך הרבה. בגדאטיס ממש על הזנב שלו וזו בעייה מבחינתו. מכיוון שהוא לא יכול לשחק המון, הוא יצטרך לעשות מכה גדולה של נקודות בטורניר אחד או שניים. ניצחון בטורניר קטן עלול לא להספיק (מה גם שגם בוינה וגם בבאזל יש שחקנים מאוד חזקים)
  9. בגדאטיס (369) - באופן רשמי, הוא במקום התשיעי. באופן מעשי, רק נקודה אחת מפרידה בינו לבין נלבנדיאן, ועל כן הם דיי בתיקו. הוא רשום לוינה, מדריד, ליון ופריז. מכיוון שנלבנדיאן צפוי לשחק פחות ממנו (למרות שגם בגדאטיס לא ידוע בכושר המפלצתי שלו שנותן לו לשחק מאות משחקים בעונה), הסיכויים שלו עשויים לגדול. יש לזכור שהוא רחוק פחות מ50 נק' מהמקום החמישי. הוא במירוץ בגדול.
  10. אנצ'יץ' (344) - משחק השבוע בטוקיו, לאחר מכן רשום למדריד, סנט פטרסבורג ופריז. השחקן היה בכושר נפלא העונה, ולא רחוק יתר על המידה מאלה שמלפניו. הוא לא נמצא בחצי של פדרר בטוקיו, ואם הוא יעפיל לגמר (מה שאפשרי בהתחשב בכושר שלו) הוא יקבל סיכויים ריאליסטיים מאוד להיכנס למאסטרס-קאפ, מכיוון שהוא שחקן משטחים מהירים לא רע בכלל. אני מאוד רוצה לראות אותו בשנגחאי, עד הפציעה הטיפשית שלו הייתה לו עונה מצוינת. אם הוא לא היה נפצע, אני דיי בטוח שהוא היה מדורג עכשיו מעל נלבנדיאן, במקום השמיני לפחות. הוא אמנם בפיגור, אבל זה לא משהו שהוא לא מסוגל לסגור.
  11. האס (318) - רשום לוינה, מדריד, סנט פטרסבורג ופריז. זקוק לתוצאות גדולות. הוא שחקן נפלא באולמות, וכבר היה בפוזיציה דומה במירוץ ב2001, כשניצח את טורניר המאסטרס בסטוטגארט (היום מדריד) אבל בכל זאת הפסיד את המקום שלו לגרוסז'אן. לא סביר שהוא יעשה את זה, במיוחד כשהתוצאות הרביעית והחמישית שלו בטורנירים האופציונאליים עומדות על 22 נק' ו20 נק' בהתאמה. הוא יצטרך ריצה אחת מדהימה באחד מטורנירי המאסטרס, או ניצחונות באמת גדולים בוינה ובסנט פטרסבורג כדי להיכנס. לא סביר.

   שאר השחקנים הבאים במירוץ - פרר, גונזאלז, ברדיך, ניימינן ומארי - לא בעלי סיכויים ריאליסטיים. כל אחד מהם יאלץ לזכות באחד מטורנירי המאסטרס, וגם זה לא צפוי להספיק. סטפאנק כנראה לא ישחק יותר העונה, ויואיט גם נראה פצוע ואומלל.

 

   אז מה הן המסקנות שלי?

 

   המשתתפים בשנגחאי יהיו פדרר, נדאל, ליוביצ'יץ', רודיק, דאווידנקו, בלייק, אנצ'יץ' ונלבנדיאן. אני חושב שהיתרון של דאווידנקו ובלייק יספיק למקום שלהם. האס לא יצליח להתברג בין הגדולים. רוברדו לא יבריק, ולעומתו אנצ'יץ' כן יבריק ויעקוף את כל מי שמלפניו בדרך למקום השישי במירוץ, במידה ולא יפצע. תהיתי הרבה בין נלבנדיאן ובאגדאטיס, ואז נזכרתי שהמומחיות של נלבנדיאן דומה לזו של סאפין - ריצה מדהימה בטורניר בדיוק כשנראה שאין לו מומנטום כלל וכלל.

 

   הבעייה הגדולה של כל השחקנים - נראה כאילו פדרר ישחק סוף סוף בעונת האולמות. במידה ולא יפצע אחרי טוקיו כמו שנפצע אחרי בנגקוק בשנתיים האחרונות, פדרר ישחק לדעתי במדריד ובבאזל, אבל לא בפריז. זה כנראה יהיה מספיק כדי למנוע מיותר מטניסאי אחד ריצה מדהימה שתשגר אותו כמה מקומות במעלה הדירוג. נדאל כנראה ישחק במדריד ובפריז, אבל לא בבאזל (ואם כן, בטח יפסיד שם מוקדם. אם לא, אולי תהיה לנו פגישה מרתקת בין פדרר ונדאל שבועיים רצופים - פעם בביתו של הספרדי, ופעם בביתו של השוויצרי). ליוביצ'יץ' ורודיק צפויים להיות מסוכנים, אבל לא קטלניים, למרות שאי אפשר לדעת בנוגע לליוביצ'יץ' בעונת האולמות - הוא במיטבו שם.

 

   מעניין אם אני צודק. סטיי טיונד.

נכתב על ידי , 3/10/2006 20:27   בקטגוריות המירוץ למאסטרס-קאפ 2006.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמרוד דרור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמרוד דרור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)