לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יה יה רוקנרול!


בעיקר ביקורות על אלבומים ואולי עוד כמה דברים..מה שבטוח על רוק איכותי ולא זבל לד זפלין קווין הנדריקס בוב דילן ועוד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ניסיון


שלום אנשים פתחתי בלוג חדש כי הרגשתי שחשפתי בו יותר מידי.. לא שקראו אותו יותר מ2 וחצי אנשים אבל עדיין אני לא רציתי שבמקרה מישהו שאני מכירה יראה אותו אז מחקתי..

 

בכל מקרה הגעתי למסקנה שכאן זאת ההזדמנות שלי לכתוב ביקורות על מוזיקה וכמובן לשמוע מה דעתכם

 

נכתב על ידי מישי שהיא אני , 7/11/2007 11:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  מישי שהיא אני

בת: 33




133
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישי שהיא אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישי שהיא אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)