לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


...And the days feel like years when i'm alone

Avatarכינוי:  ScreamBitchScream

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


הגיע הזמן שאני אעדכן, נכון? כן, נכון. לא עידכנתי מה- 9/11.

עברו עשרה ימים, עשרה ימים שקרה בהם הרבה- אבל כרגיל, שום דבר מיוחד.

אבל כדאי שאני אראה סימני חיים, או שיחשבו שמתתי או משהו OO"


אני אפתח בכמה עידכונים מהתקופה האחרונה;

* האוזן עברה, סוף סוף. שתיתי כדורים במשך חמישה ימים ועכשיו היא עברה.

* אני לא יודעת אם מישהו בכלל יודע, אבל המחשב שלי התקלקל.

עכשיו הוא בסדר, מישהו נחמד מהעבודה של אמא שלי תיקן לי אותו.
* השלמתי עם הכביכול "חברה" שלי, עכשיו היא חזרה לדבר איתי.

לא שזה היה לי כל כך חשוב, אבל נו, מילא. עדיף אויב אחד פחות בחיים.

* בוץ', הכלב שלי, היה חולה כי עשו לו חיסונים. עכשיו הוא הבריא והכל בסדר.

* האוזן עברה- היד התחילה לכאוב. כואבת לי נורא היד, אני לא יכולה להזיז את האגודל או להרים משהו.

אמא שלי אמרה שהיא תחבוש לי אותה.

 

x x x

בזמן האחרון שוב אני בדיכאון /:

התחלתי לחשוב על החיים שלי... ועל כל מה שקורה סביבי.

הבנתי שהחיים שלי ממש עלובים. אני לא נהנית, אני לא יוצאת, אני לא נפגשת עם חברות.

אם רק היו לי חברות... חברות טובות באמת. שהיו מתקשרות אליי ואומרות "היי, איך את מרגישה?"

"בא לך לצאת לאנשהו?" או משהו כזה... משהו שלכולם יש. אבל לי אין, ואם יש- אז אלה רק ידידות.

ידידות רק לדבר, ידידות רק לצחוק. בחיים אני לא אראה את עצמי מסתובבת עם אחת הידידות שאיתה אני מדברת במסנ בשעות הפנאי.

מפריע לי שאף אחד לא רואה את הסבל שלי, את זה שאני השתניתי.
אני לא שמחה כמו פעם, אבל אף אחד לא שם לב, כולם מאמינים למסכה שאני לובשת כל יום. המסכה השמחה.

אפילו המשפחה- שאמורים להיות הכי קרובים אליי... הם לא שמו לב. אני זוכה לתשומת לב רק אם אני צועקת.

ואז גם מתפלאים למה. "למה את צועקת כל הזמן?" כי אני בן אדם, אני צריכה יחס! אני צריכה שיבינו אותי... אפילו קצת.
אני צריכה שיהיה מישהו שאכפת לו ממני, מצידי גם שיזייף אכפתיות, רק שיהיה מישהו כזה.

 

x x x

 

היום אולי אני אסע עם אמא שלי ל"סידורים".
סידורים זה אומר; קניות בסופר, קניה של בגדים לחורף, קניה של תחבושות ליד וכו'.
לפחות אני אצא קצת מהבית...

x x x

אין לי יותר מה לכתוב, אז אני אשים פה שאלון.

שאלון "עד כמה שווה לי לחיות". עמוק בלב אני יודעת את התשובה, אבל נו, מילא.

 

עד כמה שווה לך לחיות.

התחילו.

[ ] יש לך חבר.
[ ^ ] את אוהבת מוזיקה.

[ ^ ] יש לך חדר משלך.

[ ^ ] יש לך פלאפון.

[ ^ ] יש לך אמפי3 / אייפוד.

[ ] ההורים שלך עדיין נשואים.

[ ] יש לך יותר מחברה טובה אחת.

[ ] יש לך בריכת שחיה / ז'קוזי בחצר האחורית.

סך הכל בינתיים- 4.

 

[ ^ ] את מתלבשת איך שבא לך.

[ ] את נפגשת עם חברים יותר מפעם בשבוע. (לא כולל בית ספר / עבודה / צבא וכד').

[ ^ ] יש לך מחשב בחדר.

[ ^ ] אף פעם לא הרביצו לך.

[ ^ ] החדר שלך לא קטן מדי לדעתך.

סך הכל בינתיים- 8.

 

[ ] את מקבלת דמי כיס / משכורת.

[ ] יש לך אוסף של משהו נורמלי.

[ ^ ] את לפעמים מצפה ללכת לבית ספר / עבודה.

[ ] את לא רוצה להיות אף אחת אחרת.

[ ^ ] את עושה משהו אחרי שעות בית ספר.

סך הכל בינתיים- 10.

 

[ ] יש בבעלותך מכונית.

[ ^ ] את לא רבה עם אמא שלך בדרך כלל.

[ ] את שלמה עם איך שאת נראית.

[ ^ ] אין לך ציונים גרועים.

[ ] יש לך חברים.

סך הכל בינתיים- 12.

 

[ ^ ] את מודעת לכל מה שקורה בעולם.

[ ^ ] אכפת לך מאנשים.

[ ^ ] את יודעת יותר משפה אחת.

[ ] יש לך שם מסך.

[ ^ ] יש לך חיית מחמד.

[ ^ ] את יודעת את המילים ליותר מ- 5 שירים.

[ ^ ] אין לך אויבים רציניים.

[ ^ ] את בדרך כלל בן אדם נחמד.

סך הכל- 19.

 

עכשיו, תכפילי ב- 3, והסכום הוא האחוזים ששווה לך לחיות את החיים שלך.

57%, לפחות זה יותר מחצי.

 

x x x

עוד כמה דברים שלא ידעתי איפה לשבץ;

* עברתי את ה- 350 נצפים. תודה רבה לכם שאתם נכנסים ומגיבים, ממש לא ציפיתי לזה.

* שמתי פיקסלים חדשים ברשימות, מקווה שאהבתם. נא לא להעתיק, תודה.

 

x x x

 

שיהיה לכולנו המשך יום נעים.

גלית.

img522/161/70090505ea7.png

 

נכתב על ידי ScreamBitchScream , 19/11/2007 16:06  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה את עושה את זה?


את אמורה להיות הכי קרובה אליי, במקום זה את מתרחקת.

את אמורה לעודד אותי בזמן שאני עצובה, במקום זה את מתחמקת ממני.

את אמורה לשאול מה שלומי, להתעניין, במקום זה את מדברת רק על עצמך.

את אמורה להיות חברה שלי, אבל במקום זה את מתנהגת כמו מישהי שלא מכירה אותי ושלא רוצה שום קשר אליי.

את אמורה, אבל את לא. ואני מדוכאת בגלל זה. בגללך. או יותר נכון- בגלל מה שאת לא.

אז למה, למה את עושה את זה? כי את יודעת שאת חשובה לי כל כך?

כי את יודעת שלמרות הכל אני אוהבת אותך? כי את יודעת שאני תמיד אתמוך בך?

כי את יודעת שלמרות כל מה שתעשי, או לא תעשי, אני תמיד אחזור אלייך כשאת צריכה אותי?

כי אני תמיד אהיה שם בשבילך? למה? אני לא מבינה את זה.

אני צריכה אותך. אני צריכה אותך איתי, אני רוצה תתמכי בי ותעזרי לי, שתיהיי חברה.

אבל אל תדאגי. כל מה שלא תעשי- אני עדיין אשאר שם בשבילך.

תקראו לי פראיירית- לא אכפת לי. אני לא מוכנה לוותר עלייך, אני לא אעזוב אותך גם אם את תשאירי אותי מאחור.

 

x x x

 

כבר כמה ימים שכואבת לי האוזן. הסיבה עדיין לא ברורה.

אולי אחרי 101 רופאים התעלומה תיפתר.

בינתיים, כל האנשים הקרובים אליי (מלבד אמא) הוכיחו לי שהם לא שם בשבילי ושלא אכפת להם מה מצבי.

לא נורא, אני אלמד לחיות עם זה, אני מקווה. כי יש לי הרגשה לא טובה שהמצב הזה הולך להמשך עוד הרבה זמן. 

 

x x x

 

עכשיו קבלו (במחיאות כפיים סוערות, כן?) את הכלב שלי, בוץ'. 3>

קצת מידע שלא מעניין אף אחד (אפילו לא אותי, מודה):

בוץ', זכר, בן חודשיים כמעט, נולד ב11.9, קנינו אותו דרך האינטרנט והוא איתי עשרה ימים.

נולד ביום שמגדלי התאומים נפלו (אותו חודש ויום, שנה אחרת) וביום שטסתי לתורכיה (ממש באותו יום, באותה שנה).

והכי חשוב- אני אוהבת אותו. ונעבור לחלק שכולם חיכו לו מאז תחילת החפירה, התמונות:

לחץ על התמונה בכדי לראותה בגודל מקורי

 

 

לחץ על התמונה בכדי לראותה בגודל מקורי

 

לחץ על התמונה בכדי לראותה בגודל מקורי

 

סופי תודה על התמונות. 3>

 

x x x

 

הסטייל שלי. הסטייל שלי? יש דבר כזה? יש לי סטייל. אוקיי. נושא שנורא מעסיק אותי בתקופה האחרונה.

אם הסטייל שלי- הוא שלי, אז למה אתם מנסים "לגנוב" לי אותו?

די מעצבן אותי לאחרונה שיש לי ידידות שמנסות להיות כמוני.

שאומרות לי "וואו, יש לך תמונה יפה במסן. אפשר להעתיק אותה?" ולפני שבכלל אמרתי כן או לא, אני רואה אותה אצלן.

<אז למה שאלת אם כבר לקחת, טיפשה?>

למה כולם רוצים פתאום שאני אשלח להם את תיקיית התמונות שלי? הן שלי. בבקשה, תבינו כבר. 

ועוד משהו- "את יכולה לעשות לי עיצוב בשין בסטייל שלך?" עצבן אותי כל כך, כל כך.

ועשיתי לך בסוף, ולא אהבת. כנראה שהסטייל שלי לא בשבילך. סטייל אעלק.

<איזו טיפשה אני שכתבתי את זה, אתם חושבים. כן, אולי אני טיפשה וקטנונית, אבל אין לי למי להוציא את זה בכלל. אז מצטערת, תסבלו.>

 

x x x

 

חורף. אחח, החורף הגיע, ירד היום הרבה גשם (יחסית למה שירד עד עכשיו).

אני כל כך שמחה, שמחה שהחורף כבר פה.

ללבוש גרביים מחממות וגדולות, להתכרבל מתחת לשמיכה, לשתות שוקו חם/קפה, ללבוש מלא שכבות, לראות אנשים רצים מחוץ לחלון

נמלטים מהגשם ולצחוק...

אני פשוט אוהבת את זה.

 

  

קרדיט לישראכפתור.

 

x x x

 

קניתי היום שלושה לקים בצבעים חורפיים.

אחד בצבע סגול- אפור בהיר, אחד בצבע סגול- אפור כהה ואחד בצבע כחול- אפור כהה. 

 

x x x

 

עד פה להיום, זה היה פוסט ארוך. לא נורא, פורקים מדי פעם, נכון?

ערב טוב, המשך יום נפלא.

גלית. 

 

comments

נכתב על ידי ScreamBitchScream , 9/11/2007 17:58  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון - בלוג חדש נפתח.


היי. קול

אז, זהו הפוסט הראשון בבלוג החדש שלי.

אשמח לקבל תגובות, גם אם לא- זה בסדר.

בקרוב אני אתחיל לעדכן ולכתוב עוד פוסטים.

ערב טוב, גלית.

 

נכתב על ידי ScreamBitchScream , 7/11/2007 19:58  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לScreamBitchScream אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ScreamBitchScream ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)