לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


meri and the friends :D

Avatarכינוי:  ™.meri

גיל: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שאלוןן =]


לפי מה שזה אמור להיות...אם יש לי יותר מ15 איקסים אני טיפשה....חחחח

 


[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.
[] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.
[X ] רצת לתוך דלת זכוכית.
[ ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.
[X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק ואנשים תקעו בך מבטים מוזרים. 


[ ] רצת לתוך עץ \ שיח.
[ ] ידעת שזה אפשרי ללק את המרפק שלך.

[X וזה היה בפעולה בצופים..הכריחו אותי XD ]ניסית ללקק את המרפק שלך.
[ ] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.
[ ] ניסית לשיר אותם. 

 
[] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.
[ ] נחנקת מהיריקה של עצמך.
[ ] ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.

[] לא ראית את מטריקס.
[ ] הקלדת רק עם שתי אצבעות. 

 
[] תפסת בטעות מישו על חם.

[] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף / עיניים שלך.
[] תפסת את עצמך מזיל ריר.
[ ] נרדמת בשיעור.
[] מישו אמר פלוץ והתחלת לצחוק.

 

[X ] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.
[] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.
[ ] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.
[ ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.
[ X חחח] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.


[ ] אכלת חרק.
[] אתה עושה את השאלון הזה כשיש לך משו הרבה יותר חשוב לעשות.
[] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שהורדת את הבגד.
[ ] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.
[X חחח] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שם יקרה לך.

 

[] שברת הרבה דברים.  
[ ] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.
[ ] אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

[X] נפלת אי פעם מהכיסא שלך.

[ ] כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה.

[X ] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך.

 

 

ייאיי אני לא תיפשה עני חעכעמה XDDD חחח

סתם בצחוק..אני לא טיפשה..יש לי רק 9 איקסים D:

נכתב על ידי ™.meri , 18/11/2007 09:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוסעת =)))))


עוד שעה בערך אני במיניבוס קטן בדרך להוד השרון

בתקווה שלא יהיו לי כאבים עזים....בתקווה גדול =\

עוד לא קניתי לסבא וסבת שלי מתנה

אבל זה רק בגלל שאבא שלי אמר שנקנה ביחד

ככה שאני לא יוצאת כל כך מגעילה....נכון?!

 

 

 

יש לי תיק חדש D:

הוא מדהים! בצבע כחול שחור כזה...עם לבבות שחורים

קראתי לו ג'ק...חח אין לי כל כך סיבה,פשוט ככה יצא....

ו...אני צריכה עזרה.

עם למישהו יש רעיון לשם לפאלפון שלי זה יעזור מאוד!

תודה בכל מקרה חח =)

 

 

טוב,אז כאן סיימתי את הפוסטון הזה...

ואם אתם חושבים שכל פוסט הולך להיות קצרצר כזה...

טעיתם,פשוט כרגע החיים שלי די משעממים XD

 

מרי.

ילדה עם בלון.

 

התמונה הזאת יפה =)

היא מסמלת הרבה...

כי תמונה אחת שווה 1000 מילים.

וחוץ מזה שהיום יש יום הולדת ^^

נכתב על ידי ™.meri , 8/11/2007 14:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קניון קניון קניון!!!!


היום הייתי בקניון עם מאיה

והיה נחמד ביותר

קניתי סיכות מגניבות שכאלה...לתיק.

וגם מעין מחזיק מפתחות עם תפוח כזה יפה..

בקיצור,אהבתי..

עוד מעט אני יעלה תמונות =)

 

הסיכה-

המחזיק-



איך?!

 

 

 

כואב לי הבטן!!!!

כואב כואב כואבבב!

אני גם יודעת את הסיבה

נו זה,הוסת הוירטואלית -.-

דרך אגב וסת...יש בלוג שיש ילדה

שאוהבת לכתוב לה נאצה על למה היא מספרת על

זה,וזה לא בושה,בכלל לא.

כי אם זה מה שהיא חווה עכשיו אז זה מה שהיא תספר!

 

 

אני רוצה תותים!

למה אין לי תותים בבית?

כי זה לא העונה שלהם -.-

ולמה זה לא העונה שלהם?!

טוב,את זה אני כבר לא קובעת.

אבל עדיין,בא לי תותים!

כשיגיע העונה של התותים,אני יקנה

הרבה הרבה הרבה תותים =)

 

 

 

טוב,חפרתי.ו...מחר אני נוסעת להוד השרון D:

*עריכה:תקשיבו לכל מי שמתעצבן עלי...ההקפצות זה רק ביינתים

רק בבקשהה תגיבו לי גם :(

 

  

 

מרי.

ילדה עם סיכות D:

נכתב על ידי ™.meri , 8/11/2007 00:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™.meri אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™.meri ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)