לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I wish you were here (Incubus...)


סתם בלוג כדי להשתחרר. תרגישו חופשי לדבר ולהגיב!

כינוי:  דרדרדרדרד

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

קטע ראשון!


היי לכל מי שיוצא לו להיכנס לבלוג.

קוראים לי דר.

החלטתי שבקטע הראשון אני קודם כל צריך לספר למה החלטתי לבנות בלוג, אז ככה:

1. יש לי מלא דברים על הראש ונראה לי כיף להוציא אותם על הדף.

2. כשישעמם לי יהיה לי עם מה להתעסק! (כי למה בעצם אנשים כותבים בלוגים?!)

 

קצת על עצמי:

אני בן 15 (בן אם זה עוד לא היה ברור),

אני מאוד מאוד אוהב מוזיקה. כל דבר במוזיקה!

אני מנגן על סקסופון, פסנתר אבל אני הכי אוהב לשיר. אני גם לומד בביה"ס לאומנוית במגמת מוזיקה.

אני לא ממש מתעסק בספורט,

אני קצת ביישן (למרות שאחרי שמכירים אותי אני בדיוק ההפך),

ונראה לי שזהו!

 

אז אני מקווה שתכנסו ותגיבו ותכתבו ומה שתרצו! בשביל זה פתחתי את הבלוג...

 

דר.

נכתב על ידי דרדרדרדרד , 10/11/2007 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדרדרדרדרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דרדרדרדרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)