לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי

רוב הסיכויים שאני אכתוב כמה פעמים ואז אפסיק. ככה זה-אני מתחיל דברים ולא מסיים. זה סתם בלוג לאנשים כמוני ולאנשים שאינם כמוני בכל מקרה כולם מוזמנים לקרוא,להגיב,טענות הערות והארות יתקבלו בברכה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

המלפון הטעים


סתם כותרת בשביל שאפחד לא יכנס...

יופי ינאי (אני לא כועס עליך!!!) מצאת את הבלוג החדש שלי וחשפת גיי אחד

 

אתמול ה30 ל12 חישמלתי בפעם הראשונה למטרה מסויימת (את גיא במשחק כדורסל...)

נכתב על ידי , 31/12/2007 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שום דבר לא כמו שהוא ניראה


קודם כל- עם כל הצרות שיש לי בבצפר,שמנסים להעניש אותי כמה שיותר, נוסף תקנון חדש.תמים לכאורה

התקנון מדבר בידיוק עליי-אני מוכן להתערב שהוא הומצא עליי ואני לא פרנוראיד

מי שלא מגיע לתפילה (אני לפעמים) או מגיע ב7 וארבעים (מישהו אמר אני? קבוע!!!) לא נכנס לתפילה

מי שלא מגיע לשעתיים הראשונות (ברור,הרב שלי במילואים) מקבל 0 במבחן שיש באותו יום

ועוד כל מיני דברים שנכתבו עליי....אני מת לעוף משם.

 

 

היום הלכתי למוני

בדרכי למוני עברתי ליד כביש....היו אנשים שטיילו על הכלבים שלהם

פתאום נשמעה חריקה מצמררת ולאחריה....נפל לי הלב-יללות איומות של כלב. יללות שנשמעו בכל הרחוב

יללות של כלב מיוסר

נשמע כיאילו כל הרחוב השתתק בזמן שהכל ילל בקולות....ואני חשבתי-זה לא יכול להיות.זה לא יכול לקרות לי מול העיניים

זה לא הגיוני....התקדמתי לעבר המקרה על רקע היללות האיומות....והפחד התחיל להתגנב אליי

ניראה שהמכונית עצרה וכל האנשים מסתכלים לשם

עוד מרחוק יכולתי להבחין בגוש...הכלב המיילל

ולא הבנתי

אמבולנס? משהו?

אולי זה רק כלב,אבל למה אני לא רואה מישהו מזמין אמבולנס? מנסה לעזור לו?

מה יעשו? פשוט יסתכלו עליו גוסס למוות? אין להם לב?

ואז שמעתי קול מדבר אל מישהי "תרימי אותו"

זה כבר עבר כל גבול...הכלב נדרס!!! מה יעזור להרים אותו?!

כשהתקרבתי יותר ראיתי חצי כלב ואת החצי השני בתוך שקית שחורה..מה זה...זה תיק

חצי כלב והחצי השני בתוך תיק... wtf מה קורה כאן....

ואז ראיתי את האישה מחזיקה כלב אחר שמנסה לרדת ומחזיקה ביד שלה "איי...תיראה מה הוא עשה לי...הוא עשה לי חור"

"תני לי לראות" אמר לה בחור אחד

ואז התסכלתי מקרוב יותר....הכלב עדיין ילל אבל מה זה קשור...הוא ניראה חי לגמרי ולא פצוע בכלל...ואוכל תיק!

לא הבנתי מה קורה שם-כולם הסתכלו על הכלב שהתחרע על התיק ונגס בו...לבנתיים מכוניות עקפו אותו

ואז פשוט הבנתי...איזה כלב קפץ על אישה חטף לה את התיק ונחת על הכביש ובגלל זה החריקה של המכונית

כנראה הכלב נבהל מהחריקה והתחיל לילל...והשתגע?

 

עוד משהו (בבקשה אל תהרגו אותי על ההשוואה)- לניצולי שואה יש את הרגשות אשם על זה שהם נישארו חיים בזמן שהקרובים שלהם מתו...מה הם לא היו נותנים כדי למות במקומם

אני לא חושב שאי פעם מישהו מבין עד כמה יש להם את הרגשות אשם האלה....

כשאחותי למדה חודש וחצי לתיאוריה ואני למדתי רק לילה לפני ואני ניגשתי איתה-כשאני הייתי חולה ואחרי לילה בלי שום שינה (למדתי כל הלילה) וכשהיא נכשלה ואני עברתי-בידיוק אחד אחרי השני! אני הרגשתי רגשות אשם...מה לא הייתי נותן בשביל להתחלף

ואז חשבתי לעצמי אם על דבר כזה קטן אני מרגיש כ"כ אשם וחרא,מה יגידו הניצולי שואה? :(

 

"כל צעקה שתצעק מאיש,

מישהו מאיזה מקום ירגיש"

נכתב על ידי , 28/12/2007 00:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים צבועים


אז....בנגיוד לתחזיתות התעצלתי לפתוח בלוג חדש

אולי בהמשך

 

יש כמה סוגי אנשים שמעצבנים אותי...אבל שתיים במיוחד:צבועים ושקרנים

אתם מכירים את האנשים האלה שאתם שומעים מהם רק כשהם צריכים עזרה?

ואז כשאתם מבקשים מהם עזרה הם פשוט נעלמים?   אני מכיר.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

את *** הכרתי באוניברסיטה כילד "חכם"

הוספתי אותו למסנג'ר....ולאחרונה התחלנו את הקורס במחשבים

כשניתקלתי בבעיה הראשונה ישר ידעתי למי לפנות-ל***

הוא היה ידוע בחכמתו במחשבים.

כשאמרתי לו להכנס שנייה למשתמש שלי לשנות שם משהו שלא ידעתי לעשות קיבלתי את התגובה "לא רוצה"

ואני חשבתי...הוא בטח לא יכול

אז שאלתי אותו "למה,אתה לא יכול?"

אז נעניתי "אני יכול.אני לא רוצה"

זה היה קצת שוק בשבילי חשבתי זאת אי הבנה אחרי הכל למה שהוא לא יעזור לחברים שלו?

אבל לאט לאט חדרה לתודעתי המחשבה...בן סתם מניאק

באותו זמן שדיברתי איתו הוא פשוט...התעלם

אבל בכל הפעמים שהוא היה צריך עזרה ממני שמחתי לעזור לו

היו עוד פעמים שביקשתי ממנו עזרה ונכון-הוא התעלם

ובאוניברסיטה הוא מתנהג כיאילו הוא חבר שלי

ואני לא סובל  ת'בנאדם....למה להיות צבוע? או שאתה חבר או שאתה לא!

הבוקר הוא שלח לי הודעה בקשר לאיזה תרגיל -עזרתי לו בשמחה ובסבלנו כמובן לשחצנות הבלתי נסבלת שלו.

ואז ביקשתי ממנו עזרה בתרגילון אחר-הוא נעלם

במקר אחר דיברו בכיתה על איזה פורום שאפשר לעזור לאנשים (כנראה במתמטיקה) אז *** אמר "לא רוצה לעזור להם!"

ואני נדהמתי...כיאילו פאקינג בנאדם למה אתה חושב רק על עצמך?

 

אז לכל הצבועים והשקרנים והכפויי טובה אני פונה אליכם

אני לא יודע איך להעלות את זה על הכתב

אבל אני רוצה להגיד שתפסיקו לחשוב גם על עצמכם

יש עוד אנשים בעולם חוץ ממכם

עזרו לך? תעזור גם!

אל תחייכו אל מישהו ואז תתקעו בו סכין בגב!

תפסיקו להתנהג לאנשים כיאילו הם זבל!

תעזרו לאנשים-מי יודע מתי תצטרכו את עזרתם!

 

ולכל הצבועים כפויי הטובה יש לי שיר אחד שכדאי לכם לשמוע

השיר הזה מודע לכך שיש אנשים שחושבים רק על עצמם

אבל אנשים-תעצרו שנייה.תחשבו מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל מישהו!

 השיר:אחרי ככלות הכל והתמונה.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/12/2007 11:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

גיל: 33

ICQ: 325876995 

תמונה




325
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAOC אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AOC ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)