לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה דעתכם על העיצוב החדש?


כל פעם שאכנס לבלוג אחליף כינוי, הכינוי שלי הוא הדבר הראשון שאשמע מעכשיו....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2008

יש לי דייט עם "כאן צריך להופיע כינוי"


בבקשה עזרו לי למצוא כינוי בשבילה.

שיט................

 

 

 

 

 עכשיו היה לי מה לכתוב,

אבל בגלל השעה,

 ושאני צריך לסיים שיעורי בית למחר,

 אסור לי לכתוב עכשיו :(

פעם אחרת...................

נכתב על ידי , 2/6/2008 22:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם ספור שכתבתי


היה היה היה.

והיה יהיה יהי כשיהיה גדול.

אבל עד אז היה יהיה יהי בכאילו.

 

 

אם תעברו על הסיפור כמה פעמים ותשבצו מילה כשם, זה יהיה הגיוני.

 

טוב....

מזל טוב.

על מה?

שאלה טובה.....

 

 

טוב אין לי כל כך מה לכתוב.

אני צריך שיקרה לי משהו ואז אני אכתוב...

אם אני אזכור..........

תודה על איחולי יום ההולדת הנפלאים!!

נכתב על ידי , 1/6/2008 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבוא מגיד שאת לא הראשונה שאומרת לי את זה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בוא מגיד שאת לא הראשונה שאומרת לי את זה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)