לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של גליה:]




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

נפרדנו + טיול שנתי


סתם קצת עדכונים :)

 

ככה.. נפרדנו בשבת -עוז-

עכשיו , אחרי שלושה שבועות וחצי שלא רבנו תאכלס אפילו פעם אחת
אבל נראלי שזה למטרה טובה
אולי עכשיו אני ועדי נחזור להיות כמו פעם
יהיו יותר טובים ..
עצוב שאפילו לא בכיתי אחרי זה
ושוב חבריי גרמו לי להבין כמה שהם יהיו שם בשבילי כשאני אצטרך וכמה שאני אוהבת אותם

טוב לפחות עכשיו ישי ממנו נעליי בית של חיות כמו שרציתי כבר הרבה זמן D:

חבל:(אמא שלו הייתה חמודה

ועכשיו הטיול =)

29.11.09-2.12.09

טיול שנתי לאילת .. טיול של יב'
צר להגיד אבל הטיול של יא' היה יותר טוב
אבל עדיין כמה יציאות שיהיה כיף להזכר בהן כשאני אפתח את הבלוג עוד שנה

 

ניב רצתה להצטלם איתנו באוטובוס אז היא ביקשה :"גלית תפתחי רגליים .." (כדי שהיא תוכל לשבת במקום שיווצר)
עניתי לה :"אני לא פותחת!"

והיא אמרה לי :"א' כל אל תשקרי !"

חחחחחחח היה מצחיקXD

 

הלכתי עם הכובע המקסים של לירן דיי הרבה אז שוב ניב החליטה להעיר ולהגיד :" גלית תורידי את הכובע הזה .. כל היום את איתו!"
עניתי לה :"ניב תורידי את המכנסיים האלה .. כל היום את איתם!"

ואז הייתה דממה ומבטים מוזרים כאלה

 

ועכשיו הקטע הכי מפחיד בטיול חוץ מכל הירידות בהר שלמה
אני וניב על המיטה של עדי וטלי במלון .. טלי נרדמה במיטה השני ועדי העירה אותה להוריד איפור..
אז טלי ענתה לה בתקיפות "נו ו !?!?! "

ואז היא קמה להוריד איפור

ואמרה לי ולניב :" כשאני חוזרת , אני לא רוצה לראות אפאחד על המיטה שלי!!!" פתחה עלינו עיניים מפחידות ואני כמעט השתנתי מפחד

 

אוולין שהחליטה שהיא צריכה לפעול בשיטות של הנאצים כדי להעיר אותנו
דפקה בדלת כאילו אין אלוהים
וכשהיא נכנסה עדי וניב שיחקו אותה ערות ונרדמו שניה אחרי שהיא יצאה

 

חח אחרי הר שלמה היו לנו כאבים אדירים ברגליים :]

נכתב על ידי , 14/12/2009 11:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 339485727 




4,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוזרה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוזרה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)