לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של גליה:]




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2009

טוב לא עדכנתי יותר מחצי שנה :] אז החיים בתחילת יב' וכאלה :) + תמונות


בעיקרון הנה עוד פוסט עדכון

סיכום חצי שנה

או איך שלא תרצו לקרא לזה

 

פעם אחרונה כתבתי פה אחרי הפרידה עם גל

כתבתי "עככשיו אני מחכה לחבר חדש :P שיבוא ויעשה לי את מה שהראשון עשה לי
ואולי אפילו יותר ;]"

אז כן , מאז היה עוד מישהו .. תאמת לא נראלי שקיים קשר לא בריא כמו שהיה לי ולו
הכל התחיל מאוד מהר , קרה מאוד מהר
וגם נגמר מאוד מהר

וטוב שכך.

לעשות את מה שהראשון עשה , לא .. הוא לא הצליח

ויותר בטח ובטח שלא

אבל אני כמו מטומטמת הייתי קצת עיוורת וסירבתי להקשיב לחברים שלי

נפרדנו אחרי שלושה שבועות וחזרתי אליו
אל הבנאדם שבגד בי
שכל טיפת אמון שהייתה לי בו נלקחה
אולי זה גם למה בסה"כ הקשר שרד שלושה חודשים ברוטו .

 

מאז הפעם האחרונה שכתבתי גם רכשתי חברות חדשות

ונוכחתי לדעת כמה שיש לי חברים נפלאים
וכמה שאני באמת אוהבת אותם

הם עשו לי את היומולדת הזה לאחד השמחים :)

 

מה גם שאתמול יצא לי לחשוב על זה ..
סה"כ לא חסר לי כלום*חוצמפלאפון חדש.. כי שלי נראלי משנת תרפ"ט *

ישלי חברים , משפחה, חברות , ידידים
כל זאת ועוד

אבל עדיין אני לא מאושרת
לא קמה בבוקר עם חיוך מאוזן לאוזן
ולא הולכת לישון בלילה בציפיה למחר
אולי סתם ריקנות
אולי מחסור בבנזוג או במישהו לחשוק בו
מקווה שזה יתברר בקרוב

 

החודש טיול שנתי :] אני מקווה לעדכן אחריו

 

*אמצעית*-מהיום בעקבות לוחמים



מיומולדת 17 :)

 

(19.11.09)

חבר חדש :] מה16.11

שיהיה בהמון הצלחה :)  

נכתב על ידי , 6/11/2009 14:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 339485727 




4,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוזרה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוזרה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)