לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתחת לפני השטח...



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 278200453 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

יושבים שבעה.


אתמול הלכתי לבית של סבתא.

יושבים שם שבעה.

הלכתי בשביל לראות קודם כל את אבא שלי שלא ראיתי כבר שבוע.

היו שם הרבה אנשים אנשים שאני אפילו לא מכירה או שלא ראיתי כבר כמה שנים.

הכל היה בדיוק כמו שהייתי שם בפעם האחרונה.

הממתקים במקום הסודי.

המיטה מסודרת התמונות ישרות.

ורק סבתא לא שם.

אז יצאתי לבחוץ והתחלתי לחשוב,כן סתם לחשוב.

הנוף שראיתי היה הוואדי שממול ונזכרתי איך בגיל 10 בערך הייתי באה לפה כל

שבת שומרת על הבני דודים הקטנים שלי ויוצאת איתם לטיול אחרי שהיינו אוכלים,

או סתם מסתלבטים לוקחים ממתקים מהמקום הסודי או רואים טלויזיה.

אבל עכשיו זה כבר לא יקרה כי אין סיבה לחזור לשם לבית של סבתא כי סבתא כבר לא שם.

 

נכתב על ידי , 28/11/2007 09:47  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבתא.


 אף פעם לא היה לי קשר טוב עם סבתא שלי [אמא של אבא].

 היא הייתה מהסבתות האלה שדוחפות לך אוכל.

 לכן עם היינו באים לבקר אותה זה היה רק לארוחת צהריים או משו בסגנון.

 היא הייתה מכינה בעיקר בשר.

 לפני שנתיים בערך היא העירה לי שאני שמנה.

 נעלבתי ממנה ממש ולא רציתי לחזור לשם ככה הביקורים פחתו.

 קצת אחר כך נהייתי צמחונית.

 אז הפסקתי לבוא בכלל.

 מידי פעם אבא שלי היה הולך לבקר אותה.

 המצב הפיזי שלה אף פעם לא היה משהו.

 היא גם אף פעם לא אהבה אותי כי שנולדתי היא כבר לא התרגשה

 מעוד נכד כי היא מיצתה את זה עם האחיות והבני דודים הגדולים שלי.

 אילו רק יכולתי הייתי מנסה לשפר את הקשר אבל עכשיו זה כבר לא יעזור.כי.סבתא.מתה.

 

 img231/3702/83349361oa5.gif

 

 ראיתי היום זואי 101 סבתא של צ'ייס מתה ביומולדת שלו!!!

 היום י"ג בכסלו התאריך העברי של הימולדת שלי וסבתא שלי מתה!!

?!WTF

 

img231/3702/83349361oa5.gif

 

סבתא,

אני מצטערת שהייתי כל כך טיפשה.

אבל עכשיו זה מאוחר מידי.

 

עריכה:

אתמול דיברתי עם אבא שלי בטלפון.

הוא שאל אותי עם אני עצובה, אמרתי כן.

ובאמת הייתי עצובה,הגרון נחנק וכמעט התחלתי לבכות.

הוא אמר לי שאני לא צריכה לבכות אבל אם זה עוזר לי אז לבכות.

אני מרגישה טיפשה כי אני פשוט אדישה. אני אדישה למוות?

לא מוציאה החוצה שום רגשות.

אנשים חושבים שאני יתחיל לבכות או להיות בדיכאון, אבל אני,אני ממשיכה לחיות.

בפנים אני בוכה, בחוץ אני לא מראה.

לפני שנה בערך בעלה של סבתא שלי [מצד אמא] מת, הוא באמת היה חשוב לי הוא היה כמו הסבא

שאף פעם לא היה לי [סבא שלי מצד אבא נפטר שהייתי תינוקת וסבא שלי מצד אמא תמיד היה עסוק בעבודה].

לא הבעתי שום רגש,שוב הייתי אדישה.

לא הרגשתי שהוא מת [אני חושבת שזה בגלל שהוא לא חי בארץ וראיתי אותו רק בפעם בשנה בערך].

הייתי אדישה.

 

img231/3702/83349361oa5.gif

 

אני לא טיפשה אני אדישה!!

 

 

נכתב על ידי , 23/11/2007 19:25  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שטויות גדולות,קטנות.


היה לה יום הולדת אתמול,היא שמחה,חייכה,אבל עדיין לפעמים כואבת.

הגיע הזמן לפרוק,להוציא,לספר ולשתף.

היא כבר לא ילדה קטנה.

שוב היא מתגעגעת.שוב היא צריכה לדבר.

מתגעגעת.

מתגעגעת.

 

אחת עם את רואה את זה [והיא יודע שאת רואה] היא,

היא צריכה להיפגש איתך כי היא אוהבת אותך.

 

הפגישה אם האחת שימחה אותה כל כך,וגרמה לא אושר רב.

והיא לא שכחה וגם לא תשכח את השתיים האחרות ששימחו אותה בדיוק כך!!!!

היא אומרת תודה על כל הבלונים ועל הדונטאס שהיה מאוד טעים.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/11/2007 12:14  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

303

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני זאת אני,וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני זאת אני,וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)