לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Once in a lifetime means there’s no second chance


כי חיים רק פעם אחת,אז למה להיות תקועים במחשב?

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 314843332 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

טיול לירושלים + הצגה|| קימי :[ || פרסים במבצע ||פייסבוק


 

הייי...

זהו פוסט לילי... :]

 

וואי חשבתי לרגע שמחר תפסק השביתה,

ואז הבנתי שזה טוב(או רע) מכדי להיות אמיתי :S

 

 

אתמול נסעתי לירושלים, היה ממש נחמד :]

הלכנו לכותל, ולכנסיית הקבר.

טיילנו בשווקים, וקניתי מזכרת חמודה.

שמתי את הפתק שלי ואת זה שסינדי ביקשה ממני בכותל.

בפעם הקודמת ששמתי פתק זה התגשם,

תאמינו בזה!

-הייתי שמה תמונות אבל בטפשותי שחכתי לקחת את המצלמה-

 

כשחזרתי אלנה התקשרה והזמינה אותי להצגה

של הנוער העובד והלומד (אחותה בזה),

הלכתי, והיה נחמד במיוחד בסוף:

היו אותיות גדולות שהיה כתוב :

"קן חדרה מרכז, הנוער העובד והלומד, חג המעלות 2007"

והעלו את האותיות באש ויצאה כתובת מאש,

מדהים!

 

 

לא מזמן סינדי אמרה לי שהיא שמעה שאם חתולים מייללים

בארגז הצרכים, זה אומר שיש בעיה,

והחתולה שלי עשתה את זה מדי  פעם...

אז לקחתי אותה היום.

וכן הייתה בעיה,

בעיית עיכול כשלהי, עכשיו אחנו מביאים לה לאכול משחה מגעילה!

מסכנה...

 

לא מזמן כתבו במעריב לנוער על האתר facebook.

אחרי שבוע או קצת יותר, נרשמתי,

והתחלתי להתמכר...

מדברים שם עם אנשים ולא רק, ממש נחמד!

כדאי לכם:

www.facebook.com

 

 

הנה הפרסים מהפוסט הקודם במבצע המגיבים:

 

 

 

סופר אלונית

 

 

קרדיט

 

 

 

זהו....

 

תגיבו :]

 

 

נכתב על ידי , 25/11/2007 23:20  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובלילי המבקרת =] ב-22/12/2007 15:57
 



מבצע מגיבים|| פרו|| נגינה|| קרררר


 

 

הי!

 

וואו ממש קר עכשיו, אפילו בבית שלי! (שחם בדר"כ).

זה אומר שחורף :]

היום היה בבוקר גשם!

דווקא קצת התגעגעתי לחורף למרות שאני לא אוהבת...

   

כפי ששמתם לב (או לא)

הרבה בלוגים עושים כל מיני מבצעים של המגיב ה-...

ונותנים פרו.

אז אני תמיד מפספסת את זה... XD

לפחות יש את טבעת הפרו, תצטרפו,

כולם יקבלו שם לפי הסדר.

ושתדעו, אני לא  בניתי אותה, סתם באלי לפרסם.

 

היום הלכתי לסיפריה, והשאלתי 3 ספרי תווים עם שירים מוכרים :]

הצלחתי לנגן כמה באורגן כמו:

"בשנה הבאה"

"בים בם בום"

"ישנה ארץ"

"ישנן בנות"

ועוד...

נחמד לחזור לנגן, גם עם זה בלי מורה.

 

מבצע קטן לחגיגת הכניסה ה-1,000 של אתמול:

5 המגיבים הראשונים יקבלו סוג של גליטר עם שמם

(אם אתם רואים שאתם אחד מהם רשמו את שמכם)

 והמגיב ה-6 יקבל לינקוק בפוסט הבא.

 

-נגמר-

פרסים מחר!

 

 

 

 

זהו....

תגיבו :]

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2007 21:07  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של eladsh ב-25/11/2007 13:59
 



חורף|| תמונות :] || 1,000 כניסות


 

היי...

אין לי הרבה מה לספר, כי היום לא קרה דבר מיוחד...

חוץ מזה שיש :

רעמים וברקים בליל חורף קר

לא נשמעים תמיד אותו הדבר

ברקים ורעמים

רעמים וברקים

לפעמים קרובים ולפעמים רחוקים.

 

רעמים וברקים

בלילות הגשומים

את הברק רואים אבל את הרעם שומעים

יש רעמים שמאוד מפחידים

ויש כאלה שרק קצת

יש רעם חלש ורעם בינוני ורעם חזק-חזק

שלא נעים לשמוע

בעיקר אם אתה לבד

לעיתים רחוקות אתה פוגש רעם נחמד..

 

רעמים וברקים בליל חורף קר

לא נשמעים תמיד אותו הדבר

ברקים ורעמים

רעמים וברקים

לפעמים קרובים ולפעמים רחוקים.

 

שונאת חורף^^

 

 

 

היום באו אליי אורחים משעממים ואז סינדי באה

ושוב חזרנו ביחד על הנגינה.

ומחר אני משאילה עוד ספרי תווים מהסיפריה

ואז אני וסינדי ננגן אותם.!

 

(בזמן האחרון אני וסינדי מנגנות יחד כל יום)

 

והנה כמה תמונות של החתולה שלי- קימי:

 

 

 

מי שאומר שהיא לא חמודה מקבל

בווום!! בפרצוף הוירטואלי שלו :P

 

 

זהוווו :]

תגיבו,

 

 

 

עדכון מיוחד:

1,000 כניסות !!!

מזל טוב לי!

תווווווודה!

 

נכתב על ידי , 21/11/2007 18:20  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של »Giloosh« ב-24/11/2007 21:45
 



לדף הבא
דפים:  

1,707

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaria© אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maria© ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)