לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בין ארץ לים


אם אין שכל אין תאים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


היום יומהולדת לברטע החמור! D:

ברטע תעשה לי הולנדים, ברטע.

 

טוב רציתי לאחל לברטע לא מזל טוב, כי מישהו שם למעלה שונא אותי, אז אם אני אאחל לברטע מזל טוב, סביר להניח שהוא יידרס.

 

ברטע, אנוכי לאהוב אותך בכל צדדי הוויתי, ובגלל שאתה רוסי וטיפש,אתה לא יודע מה זה! D:

~טוב, נו, גמאני לא.~

 

אבל ברטע, אני רוצה שתדע שאם יש מישהו שאוהב אותך-

 

זאת לא אמא שלך. בחיי שנראה לי שאתה מאומץ.

 

אבל אני כן! ואתה יודע למה?!

כי אתה היצור הכי גושיבושינושי שנוצר בעולם עם הלחיים הכי מתיחות והחיוך הכי חושני שקיים, ואני רוצה למזמז אותך כשאמא שלך לא בבית, כי אם היא תתפוס אותנו, היא תכריח אותנו לברוח כדי להתחתן, העיקר שתעוף לה מהבית.

 

אם אין לך לאן ללכת, או סתם משעמם לך, או שנגמרו לך המים החמים ואין לך לאן ללכת, תדע שתמיד דלתה של בוגע פתוחה לפניך! D:

נכתב על ידי בוגע , 24/12/2007 19:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  בוגע

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבוגע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בוגע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)