לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shye’s Blog


אהלן=] אני שייקה=] ב17 לינואר בת 14:) גרה ברמת השרון... אממ... אוהבת לשחק, לצייר, לנגן בגיטרה, לרקוד, ים, לבלות:) אממ.. פתחתי את הבלוג הזה כי שיעמם לי:):) חחח אז לא יודעת.. בלוג כללי כזה=]יום טובבב:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

חדשדשה:)


אהלןן אנשים:)

אני חדשה פה..:)"ברוכה הבאה"

אממ.. אז ככה, אני אספר על עצמי:)

קוראים לי שי=] מוזמנים לקרוא לי איך שתרצו

(גם דביבונית מזון (אהמ.. אהממ..)XD)

ב17 לינואר אני אהיה בת 14.. כן כן אני ילידת 94'

תחביבים:

ריקוד (ג'אז, קלאסי, מודרני, ברייקדאנס, היפ- הופ)

גיטרה (אקוסטית.. למדתי שנה וחצי בערך והפסקתי קצת, עכשיו אני סתם קצת בבית מנגנת לי:)

ציור (אין הרבה מה להוסיף:) אני ממש ממש אוהבת לצייר.. מגיל שלוש\שנתיים כבר אהבתי את התחביב הזה, ואני עדיין אוהבת:) )

משחק (לומדת כבר שנתיים.. קומדיה, עכשיו דרמה...)

ים (רק בקיץ.. או בלילה:) )

בילויים בילויים:)

עידודו אני אוהבת אותך:P

3>מתגעגעת ללראות אותך:):)

אני מפגרת=]

אני מטומטמת=]

אני דביבונית מזון:)

מקווה להכיר כאן הרבה הרבה חמדמדים:)

3>יום טוב=]

(וכן , כן.. שמתם לב כמה אני אופטימית בסמיילים:) וגם בכלל.. אני כזאת=]=])ביי ביי=]

נכתב על ידי , 8/11/2007 16:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  מי שרוצה שיבקש:)

תמונה




18
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShyeG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShyeG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)