לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It kills me that you are the only thing in my mind



כינוי:  Broken.Smile

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

=\


אהבה יכולה לגרום לבן אדם להשתגע,

או לבכות.

לסנוור עם מילים מדהימות,

ולשתוק.

לגרום ללב לכאוב ולדמעות לזלוג.

כמה שהבדידות יכולה לגרום ללב להשתגע

ועליך לחשוב בכל רגע.

כל דקה אני רוצה לצעוק לעולם כמה שנמאס,

אבל אני יודעת שזה לא ישבור אותי,

להראות לפחות לעצמי שכן, אני חזקה!

אני יודעת שזה יגיע בלי לשים לב,

אבל מתי?

אני רוצה לדעת שאני באמת יכולה לחבק מישהו,

שיהיה פה לצדי,

גם כשאני על סף משבר.

אבל בסוף כולם מתגלים בעלי פנים אחרות.

נמאס לי לשמור הכל בלב,

נמאס.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Broken.Smile , 23/1/2008 19:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תתווממרר ב-21/5/2008 16:44
 




אני כל כך מבואסת!

נכתב על ידי Broken.Smile , 19/1/2008 12:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yulia :][: ב-15/2/2008 16:12
 



">>


כמה חזק הסכין יכול להתקע?

כשחברה שלך משקרת ומרכלת, כנראה עמוק מאוד.

החברות הכי טובות שלה,

זה מה שהיא אמרה, אז סבבה אמרת את זה לכל הבנות שאת מכירה,

אבל סתם ככה באמצע החיים להעלם ולהגיד שאנחנו "חברות ישנות"?

עד כמה צבוע צריך להיות?.

בזמן השביתה לא לדבר, לא להיפגש להעלם.

להגיד שיש לך חברים חדשים

 ופתאום כשהשביתה נגמרת את יושבת לבד.

הולכת אחרי ילדים אחרים.

לעשות את עצמך כאילו אנחנו לא פה.

לתת לנו הרגשה שלא אכפת לך,

אבל אנחנו יודעות שכן.

אל תשקרי,

כי שיקרת מספיק.

כבר לא אכפת לנו ממך.

כי תאכלס, את לא שווה את זה.

לכי ותדחפי לילדים שאת לא מכירה,

שחושבים שאת ילדה מעצבנת,

אבל אנחנו לא חשבנו ככה.

היינו בטוחות שאת מדהימה, אבל טעינו.

גם לנו מותר לטעות, לא?

תמשיכי לשקר,

הרי את יודעת שבסוף את היחידה שתפגעי.

 

 

 

 

נכתב על ידי Broken.Smile , 3/1/2008 23:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Broken.Smile ב-7/1/2008 20:12
 



לדף הבא
דפים:  

1,743

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBroken.Smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Broken.Smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)