לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^ החיים יפפיים +

קווראים לי שניי :] אני גגרה בפרדסייה , כןכן גמניי לא הייתי יודעעת במקומכם מה זה המקוום הזזה ;]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בלווג חדש :] ^_+


 

עשייתי בלווג חדשי [:

 

אז כהתחלה וגם בהמששך הבלווג , אני לא ייחפור לכם - מרוציים ? [;

 

אזז ככה חמודיזים :] ;

 

 אני וטלווצ' נפגשננו , הלכתיי אליה היה כיףף ומצחייק [: תכננו בכלל ללכת לקניון רננים כיי

 

 נזכרנו בחוויות ^_- ,חהחה P: ~ בקיצצ' בסוף לא ייצא לנו .

 

ה.ת.ב.א.ס.נ.ו - היא במיוחחד ! .

 

וייצא שפיספננו יום כייף ל - חיינם |:

 

אח"כ חזרתיי הבייתה ;

 

חשבתיי לעצמי ^^ לעשות את הבלוגג הזה בגלל שאיןן אפפחד אצללי בבית <> אננני לבבבד <>

 

הייה - משעמם - !. מה לעעשוות ?! ככה ייצא D ;

 

ניצלתיי את השיעמום על הבלווג |;

 

וזהוו , הבלווג נעשה ., [:

 

חפרתיי ?! נוו רואים P: ,.

 

גיבו לי . - בכל זאת כ-ב-וו-ד , זאת פעעם 1 ], ננהנה P;

 

מואעה 3 > אותכככם ^#

נכתב על ידי שניווצ' ^_+ , 8/11/2007 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  שניווצ' ^_+

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשניווצ' ^_+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שניווצ' ^_+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)