לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם ילדה..



כינוי:  simply girl

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

קצת שיגרה....


 

 

כל כך נימאס לי מהימים האלה

שאני מגלה דברים שלא ידעתי כל הזמן

כל כך באה לי קצת שקט להפסיק לגלות דברים חדשים ופנים שעוד לא ראיתי אף פעם

עוד מעט יום הולדת ואני עדיין ממשיכה להתעקש להתעלם מהיום הטיפשי הזה

אף פעם לא הבנתי באמת כמה אני לא בסדר

אבל עכשיו הכל מסתדר כל חלק נעמד לו במקום ויוצר תמונה אחת גדולה עם אותיות גדולות של את לא בסדר....

 

האנשים שכל כך האהבתי משתנים לי

כל כך מוזר אולי אני זאותי שנעמדתי במקום ?בלי יכולת לזוז ?

עסוקה בלנסות להבין איפה אני נימצאת

כל כך מיותר כל כך מסובך

 

 

נכתב על ידי simply girl , 17/2/2009 18:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אני בעצבים מטורפים אני אפילו לא יודעת למה

כל דבר קטן מעצבן אותי

אולי היומיים הטיפשים האלה של ביזבוז זמן בבצפר

אני לא מצליחה להוציא לעצמי מהראש את הלחיצת יד עם יאיר וחברה שלי עושה לי

את יודעת למה היא ככה? [היא מתנהגת קצת כמו בן]

אני:אבא שלה....

היא:הכרת אותה לפני זה ?
אני:לא שנה שעברה הכרתי אותה....

היא:זה נירא לך הגיוני ללחוץ לה את היד כל מי שמסתכל עליכם מהצד חושב שהיא בן

אני: אני לא יפסיק ללחוץ לה את היד בבוקר כי לך ולעוד כמה אנשים זה לא נירא

 

זה כל כך הרגיז אותי כל כך לא היה אכפת לי שהיא נעלבה באותו הרגע

 

אין לי כל כך מה לעדכן היתי חייבת להוציא את זה איפשהו ....

 

נכתב על ידי simply girl , 4/2/2009 19:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





461
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsimply girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על simply girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)