לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטויות!


בבלוג שלי יהיו הרבה אבל הרבה שטויות....! אני אוהבת לדבר שטויות אני פשוט אוהבת לדבר ואם אתם אוהבים לשמוע אז יהיה לכם סבבה... סתם.... הבלוג שלי תותח תיכנסו!!!

Avatarכינוי:  נטוווש!

בת: 27

ICQ: 399006279 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

קצת עלי....!


היי למי שלא יודע אני נטע וזה הבלוג הראשון שלי אז תאחלו לי בהצלחה!!

 

טוב רציתי להתחיל לספר טיפה על עצמי קודם טוב...

אני נטע אני בת 12 בכיתה ו' ואני משחקת כדורעף אני רוקדת אני שרה ואני גם מנגנת...!

אני אוהבת לשמוע מוזיקה לשיר במקלחת (וכן.. לא נעים אבל אני שרה שאני מפשתנת...)

אני גרה בישראל (משום מה) בכפר-סבא! אז זה הקטע עליי...

 

ועכשיו אני רוצה ללמד אתכם משוו זה אמיתי...!

 

יש לי כמה כישופים שאני יודעת זה לא בדיחה זה אמיתי! הם ממש עובדים! אני גם בעצמי לא האמנתי עד לא מזמן אבל ניסיתי וזה עבד לי! אז תקשיבו...

 

כישוף לנשיקה: אתם צריכים: 1) נר אדום
2) חתיכת דף לבן
3) ליפסטיק אדום או ורוד מנצנץ (ליפסטיק=אודם לשפתיים למי שלא יודע)

הדליקו את הנר.
תעשו סימן שפתיים עם הליפסטיק על הדף.
כעת החזיקו את הדף מעל הנר ותחשבו על האדם המסוים שהייתם רוצים להתנשק איתו ואז הגידו:

,Kiss me when we meet
kiss me [שמו המלא של האדם שאתם רוצים להתנשק איתו],
,greet me with your lips and say you missed me
.but most of all kiss me
בזמן שאתם עושים את הכישוף תזכרו לחשוב על שניכם מתנשקים.

כישוף לשינוי צבע עיניים: מיצרכים: נר ורוד ונר כתום את הכישוף יש להטיל בלילה בלבד!!!! עצמו את עייניכם ודמיינו אותם ואת צבען המקורי. דמינו לאט לאט איך הצבע שלהם מישתנה לצבע המבוקש. דמינו קרן אור שפוגעת בענייכם וצובעת אותם לצבע המבוקש. במהלך הכישוף אמרו 3 פעמיים:become of me ואז שימו את ידיכם על איניכם וחזרו ל התהליך רק אמרו: become of me so mote it be

זהו בינתים אני יוסיף עוד בהמשך...

טוב ביי אוהבת את כולכם נשיקות...!

 

 

נכתב על ידי נטוווש! , 8/11/2007 22:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטוווש! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטוווש! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)