לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

rescue me just rescue me.



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 367839355 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

ח נ ו כ ת ~ ה ב ל ו ג.


 

במיווחד בשביל הבלוג החדש שלי .

אני עוושה חנווכת בלוג , !1

פווסט שני למעשה .

- 22.1.2008 -

יהיה מפורסם ב 8:00 בערב . D:

יהיה ש ו ו ה ~ !!

P:

= פיקצר

= מצחיקים

= תמונות

:)(:)(:)(:)(:

 

נכתב על ידי , 20/1/2008 21:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אני , בעיות ? P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אני , בעיות ? P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)