לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללכת לאיבוד ולא לשים לב



כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

רביעי-חמישי


ביום רביעי היה לנו בוחן באנגלית והיה בסדר

ואחרי זה היא הביאה לנו מכתבים מילדים מסן פרנסיסקו

הם היו די משעממים וחופרים אחרי אנגלית היה לנו היסטוריה והיה

ממש משעמם אז שיחקתי קלפים בשיעור ולמורה לא היה אכפת

אחרי זה היה תנ"ך גם לא כל כך הקשבתי היה מישהו מעצבן מאחורי

השולחן שלי והוא עשה מלא רעש ועוד הענישו אותי טוב גם לא למדנו

משהו מיוחד אז היה חשבון היו לי שיעורים[כמו תמיד] והיום לא הלכתי

לבית ספר בגלל שכל מי משהיה בתחנה חיכה שעה חצי שעה

ואז שסוף סוף ההסעה מגיעה רק שלושה ילדים נכנסו איזה חרא

טוב אין לי יותר מה לספר אזז יאלהההההה ביייייייייייייייייייי

מחפשת שטויות

 



נכתב על ידי , 27/12/2007 16:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



485
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחפשת שטויות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחפשת שטויות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)