לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא דובים ולא נעל:O


כן כן אני זוכר שהייתי קטן ושיגעתי את כולם לא היה חמוד ממני ופתאום עכשיו נדמה לי, שלהיות קטןןןן זה הכי כיף בע-ו-ל-ם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

תודה.


תודה שלא ויתרת עליי.


שמת את כל האגו שלך בצד, ושמרת אותי איתך למרות שיכולת להיפגע וללכת. 


שמרת עליי ולא נתת לי להיעלם ולהיאבד ולהמשיך בלעדיך.


רק גרמת לי לכבד אותך יותר, לצאת אליך יותר. להיפתח אליך יותר.


 


תודה שהמשכת להיות חבר שלי. פשוט חבר בלי כלום.


כן זה הכי 'פרינדזאון' , אבל אתה מכיר אותי ואתה יודע שאי אפשר לקבל יותר מזה אצלי, והעדפת לקבל אותי ככה מאשר לאבד אותי בכלל.


וכל פעם שדעך, אתה דאגת להחיות.


 


תודה שאתה גורם לי להרגיש שפשוט מקבלים אותי.


אהובה, ורצויה כמו שאף פעם לא הרגשתי לפני.



תודה שאתה רוצה בי לידך. ככה סתם.


לשבת ולדבר. לשבת ולצחוק.


לרדת עליי ולהיות הכי חמוד בעולם תוך כדי. 


 


תודה שאתה שם בשבילי. תמיד. גם אם זה מפגר, גם אם זה אמיתי. אתה שם. 


לא הכל אני מספרת לך. לא תמיד אליך אני פונה.


אבל לכל דבר שכן אתה שם, ואתה יודע בדיוק איך להרגיע אותי ומה לומר לי כדי שאני ארגיש שהכל בסדר.


ואתה יודע גם לשתף אותי בהתאם.



אתה מקבל כל דבר מצחיק ומביך בי, ולפעמים משתמש בו, אבל רק שצריך. והופך כל דבר כזה לבסדר, למשהו שהופך אותי להיות אני, שאולי זה הדבר הכי יפה בעולם.



ואתה מת להכיר אותי לחברים שלך, 

ומת שאני אבוא לבקר.


 



אבל לא עצרת בשבילי. 

המשכת.


יש לך חברה עכשיו.


וזה לא שינה כלום.


הולכים ביחד ברחוב, יד ביד לפעמים. אין בזה משהו רומנטי. פשוט כי ככה זה.


ואתה צוחק על הגובה שלי ואתה קורא לי גוליבר ומה לא.



אתה גורם לי להרגיש בבית.


 


אולי באמת עכשיו אתה החבר הכי טוב שלי. 

נכתב על ידי , 1/11/2015 01:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 15




7,649

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSexy CupCake :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sexy CupCake :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)