לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Story . (:



Avatarכינוי:  Stories Girl ^^

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

פרק אחרון ..


היא ניגשה לשירן , " מה הקטע שלהם !? "
" את לא שמעת ?! הוא הציע לה .. "  " מה ?!?! "


______________________

יום ראשון בצהריים אור ומאור קבעו להיפגש אצל אור ..
לא היה לו אפח'ד בבית ..
הם ראו סרט , ' מאור ? איזה סרט רואים ? '
' לא יודע , מה שבא לך '   ' נו .. ? ' ' טוב .. '
' אני שם את הסרט מכושפת , מכירה ? ' ' כן '

באמצע הסרט הם התנשקו , וזאת הייתה הנשיקה הראשונה שלהם .
הוא אמר לה : ' אור  את יודעת כמה אני אוהב אותך , נכון ? '
' כן , גמאני אותך '

אור הגיעה הבייתה , הלכה למחשב , ושם הייתה לה הודעה ממשתמש שאינו
נמצא ברשימת אנשי הקשר שלה , היא אישרה אותו ..
' היי , מי זה ? '
' קוראים לי רוני .. זאת אור ? '
' כן .. מי אתה ? '
' אחד שאוהב אותך ! '
' אתה לא מכיר אותי בכלל , איך אתה אוהב אותי ?1 '
' אני מכיר אותך יותר טוב ממה שאת חושבת '
' בקיצור , מה אתה רוצה עכשיו ? '
' אותך ,רק אותך ! '
' אני לא רוצה אותך ! יש לי חבר '
' בואי ניפגש מחר ב - 20:30 בפארק '
' לא רוצה , אני לא ייפגש איתך , אני לא מכירה אותך '
' אני מכיר אותך וזה מה שחשוב '
' בן כמה אתה בכלל ? '
' מה זה משנה ?! '
' לי זה משנה ! '
' אני בן 16 וחצי ' אמר רוני .
' אני יותר קטנה ממך '
' אני לא באה מחר , ביי ! תפסיק לשלוח לי הודעות ! '
' אני אמרתי שאת באה ? אז את באה ! '
' אני לא באה ! '
' את כן ! '
' זהרי אם תספרי עליי למישהו '
' טוב , טוב ! ' רשמה אור בזילזול .
' אני רציני '
' יופי לי ! ביי ! '

אור התנתקה מהאייסיקיו , התקלחה , אכלה ארוחת ערב והלכה לישון ..

ביום שני בביה"ס , אור - ' מאיה , מאור .. בואו רגע לצד . '
' מה קרה ? ' שאלו ביחד ..
אור סיפרה להם על השיחה עם ' רוני ' באייסיקיו .
' מה ?! '  מאור - 'ספרי על זה להורים שלך '
' אתה חושב ? , מאיה מה את אומרת ? ' ' מאור צודק '
אור - ' אבל .. ' ' בלי אבל ! את מספרת את זה להורים שלך עוד היום ! '
' נו טוב .. '

מאיה ואור הסתובבו בהפסקה ביחד , אור - ' אתמול אני ואור ראינו סרט ו ..
התנשקנו '  ' מזל טוב ! ' אמרה מאיה בשמחה !  ' תודה '
אור - ' מה איתך ועם גיא ? ' ' אממ .. ' ' נו תסכימי לו ! הוא חמוד ,
חזק , גבוה , חתיך .. '   ' טוב .. '

בסוף היום - ' גיא , החלטתי '  - אמרה מאיה .. גיא אמר - ' ש .. ? '
' כן '  (:  ' באמת ? ' שאל גיא .. ' כן ' והוא נתן למאיה חיבוק ..

______________________

- אור סיפרה להורים שלה על ' רוני '  והם הלכו עם זה למשטרה ,
המשטרה תפסה את רוני .. וכך נגמר הסיפור איתו ..
- אור ומאור נשארו חברים ואהבו אחד את השני -
- גם מאיה וגיא נשארו חברים והמשיכו לאהוב אחד את השני -

______________________

         ה ס ו ף !
______________________

מה אתם אומרים על הסיפור ?
    תגיבו ! 333333333 >

נטע .
נכתב על ידי Stories Girl ^^ , 8/2/2008 19:49  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של talli story ב-5/4/2008 14:11
 





461

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStories Girl ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stories Girl ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)