לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בכל גאון יש שמץ של שיגעון!


אז מה שאני דפוקה? זה מידבקd[-_-]b

כינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

חלפו שנתיים מאז הכתיבה האחרונה


אני כבר לא רוצה למות
אני מסתכלת על החיים מנקודה שונה
מנקודה שבה לחיות זה לא דבר נורא
זה דבר חיובי, זה דבר משמח
עצם היותי בחורה בריאה עם יכולת לסלול ולבנות לעצמי מסלול חיים כאוות נפשי
אנשים הולכים לאיבוד עם עצמם ושוכחים את זה
מסוונרים מהקשיים ומהנפילות שהחיים ואנחנו גוררים עצמנו אליהם.

היו לי כמה קשרים מאז
אף אחד מהם לא היה מספיק רציני
בכל אחד מהם היה משהו מעוות
והגיע הזמן להתבגר.
בגיל 20, טיפה לפניי השחרור הציבעוני מצה''ל.
אני החלטתי לרקוד, ולשיר ולשמוח.

ואני מנסה למצוא בתוכי
את חן האמיתית
להבין מה היא באמת רוצה ובאמת אוהבת
ובמה היא מאמינה
כשאני אהיה בטוחה מי היא
אני אחבק אותה חזק ואבטיח לה שאף אחד לא אפגע בה לעולם.

לילה טוב.
נכתב על ידי , 31/3/2010 00:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,652

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhappy_Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על happy_Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)