לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סנופקין- חיו של נווד


אני בעצם בת, לכותרת אין שום משמעות.. בקיצור .. אני בלוג סיפורים^^

Avatarכינוי: 

בת: 16

ICQ: 462590036 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

היום התחיל לה חרא והוא רק המשיך ככה


בשיחה האחרונה שלהם הם נפרדו בנימה לא נעימה,נימה שלו שהוא אמר אולי נפרד.

כל השבוע היא חשבה על זה , היא חשבה על איך לגרום לו לא לעזוב אותה. סוף סוף הגיע היום שהם נפגשו,

היא ספרה את השעות את הדקות את השניות, וסוף סוף הזמן הגיע,אבל הוא לא בא

היא חיכתה לו,וחיכתה לו וחיכתה עד שלבסוף נשבר לה והיא התקשרה,

 

היא -"איפה אתה? היית אמור להיות פה לפי 20 דקות" 

ופתאום היא שומעת שזה בכלל לא הוא זה הידיד שלו

 

"או היי ילדה מה קורה המון זמן לא דיברנו"

 

"נתנאל תעשה טובה תעביר לי אותו"

 

"או.... רק רגע "

 

"או היי מתוקה מה קורה?

 

"מה שקורה זה שהיית אמור להיות כאן לפי 20 דקות, איפה אתה?"

 

"אויש אוי מצטער פשוט אני נתנאל ופרנקי עכשיו טורניר ועיבדנו את תחושת הזמן"

 

"ואתה עוד אומר שפרנקי לא מעל מערכת היחסים שלנו.... כן בטח "

היא הייתה כ"כ עצובה וכ"כ שקועה בדיכאון, היא פשוט רצתה לצרוח עליו -

 

מה לעזעזל אתה חושב שאני?! הא?! איזה סוג של מישהי שאתה יכול להתייחס אליה איך שאתה רוצה כמו זבל לפגוע בה שוב ושוב ושוב

שבכלל לא אכפת לך ממנה

שכל מה שאתה רוצה זה סקס!

ואני אפילו לא נותנת לך

איר מה לעזעזל אתה חושב שאני?! זבל?! כי אני לא!

אי הייתי בחרדות כל הפאקיג שבוע חיכיתי כל השבוע היום ספרתי כל דקה כדי לראות אותך ובסוף אתה מבריז לי, ועוד בגלל פרנקי?!

אתה יודע מה? תעשה לי ולך טובה תלך תיהיה החבר של פרנקי , שפרנקי עוזב אתה בדיכאון הכי גדול אבל שאני עוזבת זה מה?! כלום?!

טוב נשבר לי אמיר אוקיי נשבר לי אתה לא יכול לבוא לשבור לי את הלב 4 פעמים לגרום לי להתחנן 4 פעמים

להתנהג אלי כמו חרא ואז עוד להלחיץ אותי שאתה עומד להפרד ממני לגרום לי להיות בדיכאון כל השבוע ואז עוד להבריז בגלל החבר שלך?!

מה לעזעזל?! אין לך שום זכות לעשות לי את זה! שום זכות!

לי לא מגיע את זה, לאף אחד לא מגיע את זה ואתה פשוט בא ומתנהג אלי איך שבא לך. אתה יודע מה? לא.

לא יותר. נו מור. אני לא הולכת להמשיך לתת לך לרמוס אותי.

בהצלחה למצוא חברה שכן תביא לך זיון.

 

אחר כך היא פשוט שקעה לדיכאון עמוק  עמוק ולבסוף פשוט החליטה להתקשר אליו , להגיד לו שהם חייבים לדבר

לא היה אכפת לה שנתנאל ופרנקי  היו  שם . היא הייתה צריכה לדבר איתו נקודה .  והיא פשוט החליטה

נו לעזעזל מקסימום הוא יפרד ממני.נראה אותו מוצא מישהי אחרת.

 

זה כן מבוסס על מקרה כל שהוא , אבל למי שקרה את זה , היא נפטרה, ולקחתי ממנה השראה להמשך הסיפור הזה.

מקווה שנהנתם .



נכתב על ידי , 10/12/2007 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז זהו מעכשיו זהו בלוג סיפורים!


כלומר סיפור... קיצר, פרק ראשון :

"הגברים בחיי..." כך היא התחילה את היום. כך היא התחילה בעצם כול יום מאז שהוא אמר לה את המשפט הזה שהידהד בראשה.

המשפט הזה, המשפט המעצבן הזה... " תחשבי על כול הגברים בחייך,ועכשיו תחשבי איך הרסת לכול אחד מהם את החיים".

משפט נחמד מאוד מצדו... היא התחילה להתעצבן. היא יודעת שהיא שברה לאנשים את הלב. היא יודעת שבערך עם כול הגברים מחייה היו ויכוחים ועימותים.

טוב חוץ מסביה ודודה.

היא תמיד חושבת עליו, יום לא עובר בלי שהיא תחשוב עליו. על עמית. החבר הראשון שלה. הם היו מאוהבים אחד בשני אבל היא חיכתה לו במשך שנה וחצי עד שהוא נזכר להגיד לה שהוא אוהב אותה. וחצי שנה שהם היו ביחד.. האהבה פשוט נגמרה. היו רגעים שהיא כמעט הקיאה שהיא ראתה אותו. היו רגעים שהיא פשוט רצתה למות מרוב געגועים אליו. אבל היא החליטה לגמור את זה. בדרך נוראית, באס אמ אס. לא הייתה לה דרך אחרת. היא ידעה שאם היא תעשה את זה פנים מול פנים היא לא תוכל לעשות את זה. היא פשוט לא יכלה. הוא היה ידיד הכי טוב שלה. איך תוכל היא לעשות לו את זאת?

אבל היא עשתה את זה. והוא ניתק קשר. מי לא היה...

כעבור שנה בערך מהמקרה היא שמעה שהוא נכנס לדיכאון . או כפי שכולם כינו אותו - "אימו".

ונשבר לה הלב. הוא היה כ"כ חברותי וכ"כ היפרקטיבי. ועכשיו כול מה שהוא עושה זה משנן את הדברים שהם אמרו אחד לשניה. היא בהחלט חושבת שמגיע לה למות על זה. היא כבר יודעת שמתישהו היא תגיעה לגיהנום אז זה לא ממש מפריע לה.

טוב זה פרק ראשון, מקווה שאתם אהבת את זה.

ד"א אני סנופקין , ולא לא התבלבלתם אני ההיא מ - Me Myself And I

החלטתי לנסות את כישורי בכתיבת סיפורים אז ברוכים הבאים ל סנופקין - חייו של נווד.

וכן אני בת.. פשוט סנופקין חייה של נוודת זה לא ממש נשמע טוב...

מקווה שאהבתם.. תגיבו ;]



נכתב על ידי , 6/12/2007 23:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





205
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~סנופקין~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~סנופקין~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)