לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

O_O"


NEVER regret something that once made you SMILE

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 219627776 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

לספר להורים שאני מעשנת?:O


טוב אז לא עידכנתי מלא זמן אבל עכשו זה חשוב :

אני מעשנת כבר שנה וההורים שלי לא יודעים

בתכלס זה מפריע לי כי אני כל הזמן צריכה להתחבא ואני פרנואידית ומפחדת שמישו שמכיר אותי יראה ויספר....

בכללי הם לא יגיבו כל כך רע אבל בכל זאת לא נעים לי מהם

ניסיתי להפסיק כמה פעמים ואני פשוט לא מצליחה אבל אני גם לא מדמינת את עצמי מעשנת כל החיים אבל גם דימינתי שאני אעשן שנה....

פאק זה כל כך מעצבן

רציתי שתגידו מה אתם חושבים....

:\

נכתב על ידי , 17/11/2009 20:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,358

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"no _one _special 0.0 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "no _one _special 0.0 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)