לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימים של אהבה במרחק נגיעה...אוהבת אותך...


אוקינוס שלם מפריד בנינו...יום אחר יום...ולאט לאט אני משתגעת...שום דבר לא מפסיק תכאב...גם לא הידיעה... איפה שלא תהיי...מה שלא תעשי ...אני כאן מחכה לך... כמה זמן שיקח או כמה שליבי עוד ישבר...אני כאן...מחכה לך... ככ אוהבת אותך...תחזרי אלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008


יש רגעים שהייתי פשוט רוצה לשכוח הכל ולבוא עד אליך..

ואז יש רגעים שאני נזכרת..וזה כואב..

ככ כואב..

יש רגעים שאני שומעת אותך ולרגע שוכחת..

ואז שוב נזכרת ושוב זה כואב..

כמה רציתי..חיכיתי..חלמתי..

ופתאום הכל נראה כלא היה..

כמה חשבתי..דמינתי..ציפיתי..

ופתאום הכל נגמר..

 

אני לא רוצה לפגוע בך..לא רוצה להכאיב..

מבינה למה עשית מה שעשית..

מבינה הכל..וסלחתי..אני רוצה שתדעי שסלחתי..

אבל עדיין קשה לי להתרגל לזה שאין למה לצפות יותר..

 

יש רגעים שאני פשוט שוכחת מהכל..מנסה לפחות..מדחיקה..

ככה לפחות יש לי מעט רגעים שבהם נראה כאילו כלום לא קרה..

ואי שם היא מחכה לי וכלום לא קרה..

יש רגעים שאני מתפללת להתעורר ולהבין שהכל חלום רע שהיה..

ואז שוב מתעוררת ומבינה שאילו הם חיי..

אילו הם חיינו..מציאות כזאת..מוזרה..

אני מקווה שאת מבינה..אני באמת משתדלת לעשות מה שאני יכולה..

לא לפגוע בך ועדיין לנסות להתגבר על כל עוצמת הרגשות..

ותחושת הריקנות..לוותר על כל החלומות..

ולהבין שאני לא ארגיש תידיים האלה אותי מחבקות..

 

ויש רגעים שאני פשוט לא יודעת מה לעשות..

 

 

 

נכתב על ידי Here without you... , 15/5/2008 06:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




" מה שהיה לא יחזור עוד לעולם
זה כואב לי בלב כל יום
מחשבות שעולות
לא נותנות לי בשקט לחיות

זה אולי יותר מסתם משבר
זה גורל שנפל עלי
החיים היפים
פשוט התנפצו
לאלפי רסיסים

הכאב שבליבי
זה כאב
שאיש אינו שומע

די - עד מתי אלוקי
יגור העצב בתוכי.."


 

לא יודעת למה אני כותבת כאן..או אם אני אכתוב כאן יותר..

לא יודעת כלום יותר..

לא יודעת מי קורא כאן?..או את מי זה מעניין בכלל?..

יודעת רק שזה כואב..כמו שלא כאב לי מעולם..

המחשבות לא נותנות לי מנוחה..

הבדידות הזאת הורגת אותי..

חור גדול שנפתח בתוכי וככ הרבה ריק..

 ובתוכי סערת הוריקן משתוללת..

וזה לא עובר זה לא..הימים שעוברים עושים את זה קשה יותר..

כואב יותר..למציאות ההזויה שלי..

והמחשבות..המחשבות..הכל מתבלבל לי..

הכל היה שקרים..הכל..

איך אני ממשיכה מכאן?..

עד לפני רגע הכל היה מלא בחלומות ותקוות..

הכל ברגע התנפץ..הכל ברגע התמלא בככ הרבה שקרים..

ככ הרבה ריק..

 

לא יודעת למה כתבתי כאן עכשיו..

או אם מישו קורא תבלוג הזה בכלל..

או מה יהיה מעכשיו..

או איך מפסיקים תכאב ואת תחושת הריקנות הזאת..

 

אולי סתם הייתי צריכה לדבר..

ואולי אני עדיין לא מעקלת את כל מה שקרה..

 


נכתב על ידי Here without you... , 12/5/2008 18:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני ככ מבולבלת שאני לא מבינה כלום יותר..

אחרי כל החודשים האלה..כל המילים האלה הכל היה שקרים?..

בטחתי בך כמו שלא בטחתי באיש מעולם..

האמנתי לך..למילים שלך..לקול שלך..והכל היה שקרים?..

אני עוד לא מעקלת את כל המידע שהגיע אלי..

ולא מבינה איך אני מכולן נפלתי ככה..אחרי כל החומות שבניתי סביבי..

 

שאלת אותי פעם איך אני אמשיך אם אדע שהכל היה שקר..

אמת להגיד לך אין לי מושג..פשוט אין לי מושג..

אני יודעת רק דבר אחד שאני מרגישה ככ מושפלת..

ככ אבודה..ככ מבולבלת..הלוואי שהייתי יכולה פשוט להעלם..

זה ככ כואב..ככ כואב..בחיים לא כאב לי ככה..בחיים..

אני לא מבינה..למה? למה?

מה עשיתי לך רע?..

למה הרגת אותי..

למה אני לא מבינה..למה?

 

מה אני אמורה לעשות עם כל הרגשות האלה עכשיו?..

נכתב על ידי Here without you... , 6/5/2008 07:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Here without you...

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHere without you... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Here without you... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)