לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*&^%$#@ ...every body's sexsy



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


עיצוב חדששש ! 3>

 

תחלצו נעליים ...

 

 

 

הנה עוד פוסט משעמם פחד ...

החיים שלי לא מעניינים כמובן - אף אחדד .

אף אחד לא נכנס לבלוג שלי ...

כי אני

מ-ש-ע-מ-ת-!

 

 

למה אני חיה בכלל ?!

 

 

אני פשוט כ'כ לא מעניינת אפ'חד ...

 

 

אני מרגישה כאילו - החיים שלי זה . יום רודף יום , בלי משמעות .

 

 אתה חושב שהעולם מפנה לך את הגב ? - סתובב ותראה שאתה מפנה לו את הגב ...

 

 

אורי ? אני כ'כ אוהבת אותך , את תמיד כאן שאני צכה אותך ...

תודה על העידוד

 

זהו להיוםם ...

אני חולה ... -_- ... זה לא הכי כיף ... : |

אני מקווה שזה יעבור לי עד הערב , תכננתי לצאת - לקניון החדש ... הוא נפתח היוםם...

 

 

 

 

 

 < נכון זה לא נראה טוב ?!  ט'חחח , דובים חרמנופילים ... D:

 

נכתב על ידי , 19/12/2007 11:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



345
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. wird ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. wird ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)