לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכורה לגשם.


יומן אישי מאוד של ילדה בת תשע וחצי, רוצה לספר לכם דברים מאוד מאוד אישיים ולקבל תגובות שיעזרו לי. ת ה נ ו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בדיקה


הייי מה קורה אנישים

אני רוצה לספר לכם שיש מי שהוא מהכיתה שלי שאולי מאוהב בי אני לא יודעת עם לישאול אותו עם הוא מאהב בי מה אני יעשה טוב אני לא יודע מה לעשות אני לא שותה לא אוכלת רואה בטלוויזיה סרטי אהבה רק מזה. טוב אני צריכה שמי שהוא יעזור לי בזההההההה.

טוב בייי אני אדבר מחר או בעוד יומים

 

טלוש

נכתב על ידי , 9/11/2007 18:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלוּש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלוּש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)