לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי...


טוב חלקם..

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 428428512 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008


ההייייי!!@

 

וואיי כמה זמן לא עדכנתי, חח כמה דברים קרו בחג הזה...

בליל הסדר היה ממש כייף וכ"כ כ"כ מצחייק..

זרקנו אחד על השני חסות כן כן גם סבתא שלי חחח זה היה מצחיק D:

ויום אחרי היה ממש כייף הייתי שוב עם חנשושה ודיברנו מלא ושוב חפרו לנו "בואו לאכולל"

יש מלא תמונות אבל רק שלי :












 

אחר כך ביום שני נסענו אני, אמא שלי ושתי אחיות שלי לנחשולים..

קיבוץ בצפון ליד חוף דור.
נסענו עם כל המשפחה של אבא שלי (הדוסים חח) והרגשתי מזה שרלילה לידם כי אני היחידיה שהייתה שם עם קצר

וכולם לבשו שכבות בשיא החום..

אבלל היה מזה כייף.

 רוב הזמן הייתי בים וישנתי והשתזפתי ויום אחד נסענו למויאון =\

מוזיאון הלעייה הראשונה כאילו מה? מה? למה זה מעניין אותי? בשביל זה יש טיולים שנתיים...

אבל בכללי היה ממש ממש כייף ומצחיק וראיתי תבני דודים הפטוטים שלי אין אין אני רואה אותם אני יולדת ..

כאילה מתוקים זה משהו D:

 

ושוב תמונות:















הבנדוד הפטוטו שלי


והיפה שליי 33>


שמתי רק תמונות שלו כי אינלי של עוד.. D:

 

ואחרי החופשה, במוצ"ש(מימונה) הילולי באה לישון אצלי..

והלכתי גם לרמות היה ממש כייף,

ועם הילולי היה כ"כ מצחיק וכייף חח נרדמתי כמו בטטהה והיא אחרי..D:

ויום ראשון הלכתי לסבתא שלי להחמיץ ת'בית חח והייתי איתה כל היום עם כמה שזה נשמע מוזר ,

 באמת היה כייף חח ישלי אחלה סבתא..

ואתמול קאריני באה אליי, אמממאא ככממה צחקתתיי..

המפגרת ישבה על החלון והתחילה לצעוק לאנשים ועוד שנייה נפלה (חבל שלא, חח סתם כפרעלייך אוהבת מלאא)..

 

וזהו הפעם זה לא פוסט חופר ..

חחח ביי חובבזזייםםם ;]]

 

נכתב על ידי , 29/4/2008 13:56  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אינלי כוח לעדכן גם לא קרה משהו מיוחד אז תסתפקו ב...

 

חג

שמח!

ושבת שלום...




(תמונה שלי לסיום, ישנה אבל זה מה יש D: )

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/4/2008 20:01  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואיי כמה ישלי לספרר =]]


אז ככה..

זה היה שבוע אחד הקורעים.

יום ראשון שני הייתה גיחה

יום שלישי יומלדת להילולי

היום יום מצחיק בבצפר..

שנתחיל? טוב? טופ.

 


גיחה:

יצאנו ביום ראשון על הבוקר,

 אני באתי עם 700 תיקים ומזוודה אחת ענקית ליומיים,

 אבל ענקית זה יכל להספיק לי לשבוע,

נסענו באוטובוס חצי מכיתה ח'1 היו איתנו באוטובוס והיה כ"כ מצחיק התחלנו לשיר

 וכולם מדדו ת'משקפי שמש שלי

ונראו רע אבל פ'סדר DDD:

אחר כך הגענו לפארק אשכול איפה שאנחנו אמורים לישון, שמנו ת'מזוודות ויצאנו לטיול בלי מטרה במדבר,

בסחנה בחום עם מלא מלא ג'וקים, שמענו שירים של משה כהן .

כן כן משה כהן לאן הגעתי (אבל ישלו שירים יפים דווקא) .

בסוף הגענו שוב לפארק אשכול יעני עשינו סיבוב במדבר וחזרנו לאותו מקום.

אחר כך התחלנו לבנות ת'אוהלים יותר נכון התחלתי, כל שנייה הייתה רוח והאוהל עף אז פרשתי בשלב מסויים ונתתי לאחרים לבנות והלכתי לעזור באוהל של הבנים (ירדן דור אילון וטל) ושתבינו אם אני והילה לא היינו באות הם לא היו מסיימים לבנות ת'אוהל D:

אחר כך הגיע לילה ויצאנו לא"ש לילה, ואאמממאאאא כמה צחקתייי אין עוד שנייה יצא לי פיפי מהפחד והצחוק.

המדריך ז'וז'ו ג'יימס צביקה או אנערף מה השם שלו ניסה להפחיד אותנו וכל שנייה

"תכופפו תכופפו" ואז היה טקס השבעה , והיה צריך להיכנס לאוהל בזוגות, ובינתיים ילדיםם חיכו בחוץ.

אז אני נשענתי על הרגליים של עדן שכל שנייה זז, ושובל (ילדה מהכיתה שלי) נשענה על הרגליים שלי.

ואז צחקנו ממשהו לא זוכרת והמורה באה לנו עם פנס פתאום וזה מבהיל אז כולנו פתחתנו רגליים והראשים של כולנו עפו אחורה כמו דומינו  זה היה ממש כואב אבל לא הפסקתי לצחוק אחרי זה. XD

ואז נכנסו לאוהל אני ועדן ולמדריך היה פנס על הראש כמו של בוב הבנאי מזה פנס פרוז'קטור אם כבר.

ואני רק צוחקת  והוא מספר לנו שם סיפור כמו בסרט אימה, בנאדם רציני מדי.

חזרנו לפארק לאוהלים היפים שלנו, וכולם הלכו לישון ואני ועוד כמה ילדים נשארנו ערים והיה קרר מוותת,

אז כולם לקחו ת'שק"ש שלהם ונכנסנו בפנים וישבנו וצחקנו קיצור בלילה היה הכי מצחיק.

אבל , אבל אבל הייתי עייפה בשלב מסויים ולא היה לי אוהל לישון בו כי כל הבנות שאמורות להיות איתי באוהל ישנו ופתחו רגליים כל אחת לא היה מקום לזוז, אז הלכתי לישון באוהל של הבנים (לא היה שם אפ'חד)

ואז פתאום אני מריחה ריח מנטה כזה וקול של ילד (ירדן) מדבר ואני כמה ומוצאת את עצמי מרוחה כולי במשחת שיניים

זה היה כ" מסריח אבל חיפף זה קורה בכל טיול (לא לי אבל קורה).

אחר כך ביום השני היה דיי מעפן כאילו לקחו שתי עצים קשרו חבל ואמרו אלה פעילויות אקסטרים שתוללו..

וכמובן "מי שלא משתתף הטיול השנתי שלו מוטל בספק" טובב!!@@

ואזז בצהריים חזרננווו לביתנווו קולולולוש.

 

אני כזה רצה לאמא שלי וצועקת לה

"אאאאאאמממממממממממאאאאאאאא התגעגעתיי"

והיא "בתת שללללללללייייייייייי "

ואני "אאממממממממממאאאאאאאאאאאאאאא"

ככה שעה DD:

 

ועכשיו תמונותתת:

אין הרבה תמונות שלי כי הכל בפלא' שלי ואני לא יכולה להעביר..

 

דור עם המשקפיים שלי D:

עדן עם המשקפיים שלי D:

טל עם השקפיים שלי D:

ילדים מהכיתה שלי (נראלי הם פשוט דומים)

 

הג'יפה של המחנה =\


 

יומלדת להילול (יום שלישי)

 

היה חופש אתמול בגלל שחזרנו מהגיחה עייפים וכאלה , קיצור

בשלוש ככה אני ותומצ' הלכנו לקנות ת'מתנה להילולי אספננו ת'כסף מכולם, ויצאנו לקנות לה פוף וכד ענק של ממתקים.

אז הלכנו קנינו ת'כד ות'ממתקים ואז הלכנו לביג לקנות ת'פוף ובדרך מה קרה?

הכד נשבר אחרי שקנינו תפוף הסתובבנו קצת בביג ובTNT תמנון וכאלה, ואז חזרנו לקנות כד חדש.

באנו הביתה התחלנו להכין ת'מתנה וכל אלה ואז אילון וכפיר באו.

ירדנו למטה בינתיים טל התקשר דיברתי איתו איזה שעה כדי לנסות שלכנע אותו לבוא טוב שהוא לא המציא לי 200 תירוצים אבל בסוף הוא הקשבי לי כרגיל ובא.

ואז ניפחנו בלונים והילה באה ועשינו לה הפתעההה.!@#

וזהוו .. חחח היה מצחיקקD:

 

הילולי שלי?

אוהבת'ך הכי בעולם מזל טובבב...

פאטימהה שליייי 3333>


 

והיום?

היום היה סתם יום מצחיק כזה באתי בתשע לבצפר כי לא היה לי כוח לקום,

היו כל היום בעיות בצילצולים כה שהיו הפסקות של 700 שנה.

 

וזהוו

אמלה כמה חפרתי,

יאללה בה בייי 33>


 

נכתב על ידי , 9/4/2008 12:47  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,557
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטטו 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טטו 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)