לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מפגש פורום טוקיו הוטל בתפוז !D:



Avatarכינוי:  פורום טוקיו הוטל - תפוז [:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תאריך חדש למפגש !^_^


כמו ששמתם לב, עשינו בפורום סקר באיזה תאריך אתם מעדיפים !

ובנתיים שי רוב מחוץ ל-6.12 (חודשים אחרי ההופעה !;~; )

 

כנראה שזה יהיה התאריך, יום אחרי התאריך שהיה אמור להיות...

אנחנו ממש מצטערות שכמה בנות לא יוכלו להגיע בגלל מפגש פו"ב , אבל אם תוכלו לקפוץ להגיד שלום אנחנו ממש נשמח !D:

 

אנחנו נעביר בקרוב דף קשר, אז מי שבטוח באה (או באXD ) שיעביר את המספר פלא שלו אליי / חנה / קרן.

ואל תדאגו , אנחנו באמת לא פדופיליות (רק אני, סתם XD) למרות שאם היינו (ואנחנו לא ~~~~) לא היינו אומרות שאנחנו כן XD

עזבו, ~.~

 

המיקום והשעה נשארים אותו דבר, להזכיר לכם :

שעה: 13:00

מקום : עזריאלי, ברחבה שלפני טוואר רקורקדס (קומה שנייה !) תמצאו שם בנות עם בלונים ומספפר הפורום.

 

מקווה לראות את כולכם !!!

 


דרושה מארגנת למפגש הירושלמים (|כתר|!!1111)

אז מי שמתנדבת לארגן את זה, שתפנה אליי !

 


 

 

נכתב על ידי פורום טוקיו הוטל - תפוז [: , 17/11/2007 15:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




המפגש בתאריך 5.12 בוטל.

למה ? לצערנו לומדים, והמורה שלי הטעתה אותי ואמרה לי שלא, והיום המנהל אמר שכן.

 

אנחנו מנסות לחשוב עכשיו על תאריך אחר, וזה ממש קשה לחשוב על תאריך שיתאים לכולם.

אולי המפגש יהיה בשישי.

 

ובבקשה תגיבו אם אתם מתכוונים לבוא, איזה תאריך נוח לכם וכאלו, ממש לא נוח לנו לשאול כל אחד אישית.

ותתעדכנו כאן קבוע, כי הבלוג מתעדכן ולא תמיד נודיע בפורום.

 

~אני כ"כ לא הולכת לפספס את המפגש הזה,פשוט לא.;;~

נכתב על ידי פורום טוקיו הוטל - תפוז [: , 16/11/2007 15:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקבע תאריך למפגש !


תאריך : 5.12.07

שעה :  13:00, אבל ניתן לכם לאחר בדקה שתיים ;-)

מיקום : עזריאלי, בחנות טוואר רקורדס (אם אני לא טועה זו קומה 3, קומה אחת מתחת לגג D: )

 

תחפשו בנות עם בלונים ועם המספר של הפורום (1809 ><'') אבל אני בטוחה שתזהו !D:

 

ועכשיו, שאלה קטנה אליכם :

פנו אלי כמה בנות שמוכרות דברים, ולא מהפורום...

אני חושבת שלא כ"כ צריך את זה

(זו תהיה סתם התעלקות כזו לדעתי.), אבל אם תרצו הן יבואו ! (תגיבו פה או בפורום אם בא לכם. )

 

אם אתם באים, תשרשרו לפה !

חנה, קרן ואני נארגן דף קשר, רק למי שבא בטווווח למפגש !( אל דאגה, אנחנו לא פדופיליות..רק |גבה| סתםסתם XD)

 

מקווה שנזכה לראות את כולכם !

אוהבות 3>


 


 

(נלקח מבלוג התמונות של לרה, http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=349806 )

 

 


 

 

נכתב על ידי פורום טוקיו הוטל - תפוז [: , 14/11/2007 13:55  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

241
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפורום טוקיו הוטל - תפוז [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פורום טוקיו הוטל - תפוז [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)