לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הנה אני בא



Avatarכינוי:  sharpshooter

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט ראשון בבלוג שלי=]


 

אהלן,

לא יכלתי לעזוב לגמריי את הכתיבה שלי,

אז חזרתי לבלוג חדש ואנונימי במאת האחוזים,

 

קודם כל אני אתחיל בכמה מילים על האהבה הכי גדולה שלי,

אז אנשים רק שתדעו הדבר הכי יקר לי בחיים זו המשפחה שלי,

יש לי כמה ידידות שהן משמעותיות בחיים שלי,אבל יש אחת מעל כולן, סול.

וחברים? אני דוחק אותם לצד משום מה, הם חשובים לי אבל אני לא מצליח לשמור אותם קרוב אליי.

עוד דבר חשוב, אני אוהב את המדינה שלנו, יבוא יום בקרוב שאני אתגייס, ואני מוכל למות למען המדינה שלי.

 

שבת שלום לכולכם, נתראה בהמשך...

האלמוני.

נכתב על ידי sharpshooter , 10/11/2007 00:26  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרבי זה הכי אחותי! ב-11/11/2007 10:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsharpshooter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sharpshooter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)