לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של מאיע



כינוי:  מאיהD:

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

כמה עובדות | סיפור | פיקסלים | מבצע


אז ככה, החלטתי לעשוות פווסט חוופפר xD

מי מווכןןן ?

אניי כן.

אז ככה, כמה עובדות:

1.אני מאיה

2.אני בת 10 וחצי

3.אני מהוד השרון

4.אני פשוט חולה על טלנובלות

5.אני מאוהבת

6.אין לי חבר

7.אני די מקובלת.

8.אני בכיתה ה'

9.יש לי המון חברים מהאינטרנט

10.אני גם בפורומים.

חח אני אערווך ואוסיף, פשוט אינלי כוח אני רוצה כבר להמשיך את הפוסט החופריקו...

יואו יוצאים לי מלא קליקים בזמן האחרון,

טוב אני בטוחה שזה לא מעניין אתכם, אני בספק גם אם תקראו את כל זה!!

חעחע. טווב אז אמרתי כמה עובדות עליי, עכשיו יש סיפור לא? מקווה שתהנו ממנו.

 

אז..אני כתבתי סיפור, קוראים לו "סודי ביותר" אני מקווה שתאהבו אותו

סודי ביותר/מאיה

הוא היה שם, חיכה רק לי וביקש, התחנן, שאני לא אגלה לאף אחד את סודו

"אני לא אגלה" אמרתי בטון מהרהר ופניתי משם, בידי מכתב קטן בתוך מעטפה

"תתני לה את המכתב, ותגידי שלא תגלה גם היא" הוא קרא אחריי, הוא רץ אליי, תפס את ידי וסובב אותי אליו.

"אמרתי לך, אני לא אגלה, וגם היא לא" אמרתי ופניתי משם.

יום למחרת, פניתי אל החברה הכי טובה שלי, ונתתי לה את המעטפה

ביקשתי ממנה, כפי שהוא ביקש ממני, לא לגלות לאף אחד

היא התחילה לקרוא בלחש את המכתב

"אהובה יקרה,

אני אוהב אותך, מהרגע הראשון שהראית את פנייך היפות בביתי, ואימצתי אותך לחיקי.

לא רק לחיקי אימצתי אותך, אלא גם למשפחתי.

אך יש לי סוד קטן לגלות לך, אני עוזב.

עוזב לארץ נפלאה שאין כמוה, עוזב לישראל, ואני יודע שתתגעגעי לי כאן, בניו יורק,

גם אני אתגעגע אלייך, אבל בואי נשאיר את זה כסוד קטן שלי ושלך, ולא של אחיך דור או אמך מירי.

אני עוזב, וזה הסוד שלי.

אבא, שאוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם."

היא התחילה להזיל דמעות, וסימנתי לה עם האצבע שלי על הפה שלי "שקט"

היא בכתה בקול רם ואמרה בלחש: "הוא עוזב, אבא שלי עוזב."

איך הסיפור? תגיבו.

טוב אני חייבת ללכת אני אמשיך את הפוסט מחר!!

מבטיחה (:

נכתב על ידי מאיהD: , 10/11/2007 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



101
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיהD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיהD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)