לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של מאיע



כינוי:  מאיהD:

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פוסט חופר באמת


קודם זה עשה לי כזה פונט מגעיל כזה ..

מכוער..

בטח שמתם לב..

אז אני עושה הפעם פוסט חופר באמת.

טוב .. אני עושה מבצע, אבל חכו שנייה!! לא להתלהב XD

חיחע

הפרס הוא לינקוק בגודל 36.

מי מוכן?

יאללה-

מבצע..

מאחורי ה...

חתימות של ליאת בלו!!

בקרוב אני אעשה מבצעים של פיקסלים,

אני פשוט רוצה להיות קצת מקורית.

אז יש 4 מקומות-

1. - פנוי

2. - פנוי
3. - פנוי

4.
 - פנוי

- קרדיט לי על כל החתימות D: -

נכון יש לנו עיצוב מושלם? נכון? נכון? נכון? XD

חח טוב לפעמים אני אפרוק גם על רגשותיי, כי זה בלוג אישי, משולב בבלוג עיצובים.

אבל אני לא כ"כ מבינה בעיצוב לכן זה קצת קצת עיצובים, אני ממש מתחילה, תתחשבו.

טוב עשיתי לכם מין מדריך לצילום מסך.. אבל זה בכתב XD

כי הרי איך תבינו איך מצלמים מסך אם המדריך יהיה בצילום מסך.. ואיך מצלמים מסך את המקלדת? XD

 

התוכנות הדרושות: כל תוכנת גראפיקה, אפילו בצייר .

 

אתם נכנסים לאיפה שאתם רוצים לצלם מסך

לוחצים על print screen sysrq

נכנסים לתוכנה שאתם רוצים ולוחצים-

ctrl+v

או מקש ימני>הדבק.

והופ'לה (:

מקווה שעזרתי

 

עוד מדריך, הפעם כמובן להעלות מפריד לקטע,

אתם הולכים לעריכה משוכללת, ואז יש לכם כזו תמונה עם הר, מי שלא מוצא אני אצלם לו מסך [XDD].

אתם לוחצים ליה ושמים את הכתובת של המפריד/מעלים אותו ממחשבכם.

זייהו D=

 

טוב אני יודעת שאני עושה מדריכים שכמעט כל אחד יודע אבל זה בגלל שחופרים לי במוח כל הזמן <_<

חיחיחיחע

אנ מתכוונת, אתם יודעים, מציפים אותי בדברים ...

ואני מנסה ללמוד דברים חדשים בפוטו כדי שאוכל ללמד אותכם.

כפי שאמרתי, זה רבע בלוג עיצובים.

טוב לא יצא חופר, הא? טוב לא נורא. נמשיך עוד קצתת........

חידה, מי שייפתור ייקבל פרס לינקוק בגודל 24, כי זה די קל!

בלעדיי מסוכן ללכת ברחוב, יש ממני כמה סוגים וכמה חברות שמייצרות אותי.

הפותר -

עוד לא פתרו!!

תכף אעדכן שוב, מקווה שקראתם את הכל ונהניתם,

מאייע (=

נכתב על ידי מאיהD: , 11/11/2007 19:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



101
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיהD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיהD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)