לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של מאיע



כינוי:  מאיהD:

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

עדכון


יואו מזה באלי לעדכןן.

אז מה קורה?

סתם היה באלי לעדכן אז באתי...

אני עושה סיפור בהמשכים, אני מקווה שתאהבו

 

פרק 1

ששאאלללווממ, אני יעל, אני בת 14 מפתח - תקווה . אני אוהבת להיות במחשב אבל לרוב לקרוא, אז בכיתה שלי אני ...

בעצם, אני די מקובלת . אז לא משנה, שכחו מה אמרתי... חחח D:,

אני בת יחידה אבל אמא שלי בהריון עם אחון חמודון וקטנטנון.

חחח... נתחיל בסיפור? יאללה.

"די אמאא, עוד מעט אני אתאמן למבחן, כלומר אחזור על החומר

שוב." אמרתי לאמא שלי בחוסר אונים

"לא, את תתאמני עכשיו! בעצם, יאללה, עוד - מעט, אבל אני אוסרת

עלייך להיות במחשב במשך חודשיים" אמרה אמי

"די, אמא, לא!" אמרתי ופניתי ללמוד, אחח אמהות מעצבנות.

כשסיימתי ללמוד ניגשתי אל הספרייה שבחדרי, לא ממש ספריה, מדף ספרים

שאני קוראת לו "ספרייה".

הוצאתי ספר ישן ומאובק...

נשפתי עליו וניקיתי אותו, היה כתוב:

"ספר האימה הגדול"

'אני אתחיל לקרוא אותו' חשבתי לעצמי והתחלתי לקרוא

פתאום אמא שלי נכנסה לחדרי ואמרה שזהו ספר שיעשה לי

סיוטים, התעלמתי, העלילה הייתה מרתקת.

היה סיפור אהבה, היה אקשן, פעולה, שיעמום, מתח, וכו'...

פתאום ראיתי צל מתקרב אליי, הרמתי את ראשי ולא האמנתי למראה עיניי....

נכתב על ידי מאיהD: , 19/11/2007 18:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



101
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיהD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיהD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)