לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היא חשבה שהכל אותו דבר,


אבל עכשיו היא מבינה, בעצם זה פשוט נגמר ...

Avatarכינוי:  שירזו 3> D=

מין: נקבה

ICQ: 318011356 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אם מישהו ישאל


אם מישהו ישאל
אני אגיד ששנינו פשוט המשכנו הלאה
כשאנשים ידברו
אני אעמיד פנים שאני לא שומעת אותם מדברים.
כשאני רואה אותך,
אני מאטה את הגאווה שלי
נושכת את הלשון
מעמידה פנים שאני בסדר עם הכל,
משחקת כאילו שום דבר לא קרה.
זה נגמר כבר?
אני יכולה לפתוח את העניים?
זה כ"כ קשה לעשות את זה ?
אז ככה זה מרגיש כשבאמת בוכים?
אם מישהו ישאל,
אני אגיד שרק עברנו פרק.
מה אכפת לי, אם הם מאמינים או לא.
מתי שארגיש שהזכרונות שלך
שוברים לי את הלב.
אני אעמיד פנים שאני בסדר עם הכל,
אשחק כאילו שום דבר לא קרה והכל טוב.
אני מדברת במעגלים, משקרת.
הם יודעים את זה.
למה זה פשוט לא עובר?
זה נגמר כבר?
אני יכולה לפתוח את העניים?
הלוואי שהייתי יכולה לשמור אותך.
הלוואי שהייתי יכולה להגיד לך שאני לא הולכת לשום מקום .
הלוואי שהייתי יכולה להגיד לך שהכל יהיה טוב.
אבל אני לא יכולה להבטיח לך את כל הדברים האלה.

אני יודעת, הבטחתי שנשאר לנצח, שאפילו הנצח לא יפריד ביננו,
ועשיתי זאת בעצמי.
אני מצטערת.
מצטערת מדיי.

אבל אני לא הולכת לשום מקום.
כל דבר , אני פה, למרות המרחק.
נכתב על ידי שירזו 3> D= , 1/1/2010 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,336
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירזו 3> D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירזו 3> D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)