לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג ואני :] ,

תכנסו , תקראו , תהנו ואל תהססו להגיב D ;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

עוד יום בשביתה |: + תמונה חדשה שלי [[; .


אח , הנה עבר עוד יום משעמם בשביתה משעממת שלא נראה שיש לה סוף בחודש המשעמם הזה .

טוב , אני חושבת שהבנתם עד כמה משעמם לי :\ .

ועוד מילא אם היה כיף בחוץ אז אולי הייתי מוצאת תעסוקה אחרת חוץ מלשבת מתחת לשמיכה..אבל יורד גשם |:

אני כ"כ לא אוהבת חורף שזה מטורף .

זה מוציא לי את כל החשק מלצאת בימי שישי..וזה גורם לי להיות הבנאדם הכי ביתי שקיים .

אבל לפעמים אני גם יוצאת מדעתי שאני כל הזמן בבית :S .

בכל מקרה ,

את היום הזה העברתי בלצלם את עצמי (: . חחחח .

משום מה אני תמיד עושה את זה כשמשעמם לי..וזה סתם נחמד ומעביר ת'זמן .

אח"כ הצקתי לידיד הכי טוב שלי - אלעד הקוף בטלפון ,, איזה כמה שעות כמו שאני רגילה עד שהוא הלך לאכול השמן הזה .

ראיתי טיפה טלוויזיה..נו התחילה עונה חדשה של ארתור הייתי חייבת לראות D:

ואח"כ התקשרתי לנופ סתם כדי לבדוק אם גם היא משתעממת כמוני..(:

אממ..אכלתי , נרדמתי , קמתי..מחשב , טלפון עם נופ..

וזהו ת'אמת .

הרבה במקושרים כי השוקס כבר נמאס עליי..:\ .

אבל אני מעצבת אותו מידי פעם שלא יהיה משעמם ..(: .

 

והנה אחת מהתמונות שצילמתי היום ברגעי שיעמום :] ,

 

 

טוב ,

אז אני פורשת כדי להמשיך לחפור על השיר " מקום אחר " .

שיר פשוט מדהים שכבש לי את הלב בזמן האחרון..D: .

ומה שכן..

כ"כ בא לי חבר לחורף .

תגידו שזה לא הדבר הכי שווה שיש , להתכרבל עם מישהו בשמחה ביום קר כשיורד גשם בחוץ..:]

לילה טובי ,

3>

 

נכתב על ידי אורייילה . , 11/11/2007 22:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אורייילה .

בת: 32




44
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורייילה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורייילה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)