לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג ואני :] ,

תכנסו , תקראו , תהנו ואל תהססו להגיב D ;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אח ימים טובים ((: .


אז..אתמול לא עידכנתי .

והסיבה היחידה היא שהייתי עם אמא שלי באירוע של חברה טובה מהעבודה .

לא היה לי כ"כ הרבה מה לעשות שם כי לא הכרתי אף אחד..ולקום לרקוד אפילו לא היה בכיוון שלי .

אז פשוט מצאתי איזה מישהו חמוד ועשיתי עליו תצפית כל האירוע (: .

בזמן שהוא יצא לדבר בטלפון..אני ואמא שלי גם מצאנו זמן להתווכח על מי מהאחיות של חברה שלה יותר גדולה .

והתכווחנו על זה חצי שעה , עד שבסוף עצרתי את זה .

והסתבר שהתכווחנו , וכל אחת מאיתנו בעצם אמרה את אותו הדבר O: , זה היה כ"כ מצחיק .

בשולחן שלנו ישבו אנשים שרוטים .

כמה חברים מהעבודה של אמא , כמה שכנות של בעלת האירוע ..אח שלה , חבר שלו ואישתו ..

שמו וודקה על השולחן והשכנות היו זקנות..והן שותות ואני מסתכלת עליהן וזה שיש מולי נראה מהמאפיה |: .

ממש כמו גרשון ששיחק במיכאלה למי שראה xD .

פשוט בשניה שהוא הצביע על איזה צלחת באיזור שלי כמעט נכנסתי מתחת לשולחן מרוב פחד :S .

אח"כ כולם קמו לרקוד וחלק כבר פרשו..ואני ואמא החלטנו שחוזרים הביתה..

אז נסענו באוטובוס , כמו שבאנו ..

בדרך לאירוע היה כ"כ כיף , דיברתי כ"כ הרבה וסיפרתי לאמא מלא דברים על השבוע ששכחתי . כי אמא שלי זה כמו החברה הכי טובה שלי D: .

ובדרך חזרה כמעט עפה עלינו איזה זקנה וזה גם היה ממש מצחיק xD .

אח"כ חזרתי הביתה , הייתי פה טיפה ופרשתי לישון..הייתי כ"כ עייפה ששכחתי שקבעתי לדבר עם מישהו |: .

חחחחח , אבל לא נורא . תמיד יש את מחר D: .

 

13.11 .

אז היום אני בת 16 ו-3 חודשים , :]] .

והיום , היום לא עשיתי שומדבר חוץ מלקחת את אחי בבוקר לגן כמו בכל יום ,

ולהתקל בעוד כמה פועלים ערבים שלא מפסיקים לנעוץ מבטים , אבל אני כבר רגילה מרוב כל התיקונים והסידורים שעושים בכבישים ובגינות בסביבה של הבית שלי :\ .

אח"כ חזרתי הביתה ואחי נשאר כדי לארח לי חברה כי הוא לא הרגיש טוב..

ראיתי טלויזיה , ישנתי ובערב הלכתי עם אמא שלי להליכה..סתם כזה בשביל לצאת מהבית ..

התברר לי שבקרוב - חנוכה יש טיול מדצ"ים ואני ממש רוצה ללכת ((: .

ופה אני מסיימת :]

לילה טוב

3>

 

נכתב על ידי אורייילה . , 13/11/2007 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אורייילה .

בת: 32




44
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורייילה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורייילה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)