לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bad woman Place


הדימיון שלכם זה האויב הכי גדול שלכם תלמדו להישתמש בו לצרכים שלכם אני רצחתי עם שליXD

Avatarכינוי:  maru the sexy bitch!

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

פעם ב... זה גם משו לא?


יומיים בתל אביב!!!!

ביום שני קמתי מוקדם כדי לצאת לתל אביב לפגוש את אלי הכוסית אש ואחר כך את אחי הגדול ואישתו

הנסיעה לקחה שעות!! כי אני גרה בחלור אז אוטובוס אזה 40 דקות אחר כך 10 דקות הליכה לתחנת רכבת ואז איחלור של הרכבת 35 דקות!! אחר כך ללכת ברגל לסנטר כי לא רציי לבזבז זן בלשאול אנשים על אוטובוסים או לחפש מוניות אז פשוט יצאתי

בסופו של עניין

יצאתי באוטובוס של 10 והגעתי לסנטר ב12:45 הגיוני לא?!?!

לא!!!

למי איכפת כל הנסיעה באוטובוס קראתי ספר(שאני חייבת לקרוא לספרות מורחב) וברכבת שיחקתי במשחב שלי שהבאתי תודה לאל!!

כשחיכיתי לאלי בפינת עישון(לא עישנתי!! נקודה לי) התחיל איתי קווקזי אחד שהיה ממש מפחיד!! אז אמרתי לו שאני מחכה לחברה וכשאלי הגיעה רצתי אלה!! אם ריצות כאלה יכול להיות שאפילו לא הייתי נכשלת בספורטXDDD

ואז פגשתי את אלי הכוסית אעעעעאאעאעאעשש  חחחחחחח היא הסתפרה הזונעעע הזאת והיא כל כך יאפה עכשיו (מיקודם היא הייתה מכוערת)והסתובבנו קצת ודיברנו הרבה ועצרנו לשבת ב.. איפה זה היה? כדי שאני ינוח קצת מכל העיניין הזה...

ואז התחלנו ללכת קצת לאורך קינג ג'ורג' לעשות לאלי את הראסטה שלה (בסופו של דבר היא חיברה בחזרה את ה3 הישנות ועשתה עוד אחת אז זה מגניביישן) בדר עצרנו בחנות אוכל היחידה שעליתי על זה שהיא לא חייבת להיות כשרה לפסח(התבאסתי שהכל כשר ואיכי ואלינור אכלה סנדוויץ' מצה- מצה אם שוקולדXDD) עצרנו בחנות של אוכל סיני כזה מוקפץ!! ולקחתי לי והמשכנו

היה לי טעים

הגענו לקונדלראסטה!! חחח שם גדול וראינו שיש מלאא תור אז הלכנו לחנות ליד שקוראים לה קיפוד^^  ושם קניתי הרחבה חדשה יותר גדולה (היה לי 5 באוזן אז קנינו 6 אבל זה ניראה לי אותו הדבר ולא הרגשתי בכלל שזה נכנס אז אמרתי נו יאללה אחד יותר גדול והכנסתי 7 וזה עדיין כואב אבל זה מגניב!!) ואז חזרנו לקונדלראסטה!! (בירצינות תנסו להגיד את זה)

חיכינו שעתיים שלוש למה הייתה שם רק מישי אחת שעשתה ואיזה אישה זקנה אחת עשתה שם בעיות ועיקבה את כולם!!

ובינתיים עשיתי לאלי בוק מהסרטים (והצקתי לה מאוד)

ואז אלי עשתה את הראסטות המגניבות והתקשרתי לאחי שיבוא לקחת אותי וחיכיתי אם אלי לאוטובוס שלה

היא עלתה חיכיתי עוד איזה רבע שעה לבד ואח שלי להגיעה עם שני אישתו

הסתובבנו קצת ברחובות שם והיה מגניב וקנינו בגדים ומיץ תפוזים^^

היה מגניב ממש ואז חזרנו לבית שלהם והכרתי תחתולה שלהם שהיא ממש חמודה ואז השמענו מוזיקה בקולי קולות ורקדנו^^

ומאוחר יותר הלכנו לאכול במוזס (לא כשר תודה לאל!!)

והלכנו לישון שמנים ועייפים למחרת אילן הלך לעבודה ושני ואני הלכנו להסתובב בכיכר המדינה ועשינו לי בדיקת עיניים כי כואב לי הראש כל הזמן ויש לי משקפיים=__=" עד שבועה הבא הן אמורות להגיעה אלי...

והסתובבנו בכל מיניי מקומות ואז הלכנו לקניות ונכנסנו לבלו ברד חנות געונו=ית שאני ממש אוהבת ושיכנענו (המוכר הבן 16 או 17 חחח ואני ) את שני לקנות איזה 3 שמלות

וחזרנו אם אילן כשהוא חזר מהעבודה הביתה

להתארגנויות (אני ואילן הכנו עוגה טעימה!!) ונסענו לנתניה למשפוחה לארוחת ערב שני שהייתה ענקית וטעימה

ואז הביתהשלי ונגמר=,[

מחר אני נוסעת אליו שובXDD

 

תמונות???

 

בליבל (בל) הכלבלבית השמנמנע והזקנע שלי (בת 14 ומשו)



אלי הסקסית תחילתו של הבוק

אלי עז מיוחדת אוכלת כסף

אני טובה בלצלם תמונות מכוערותXDD

אלי את סקסית!!! והתמונה הזאת יפה

גם זזאת

ואני רציתילצלם את ההרחבה

מגניב לא?!?!

נענענענענענאה

ואני רק רציתי תממונה של הרחבה

כסף ראשטות ושתי מפגרות

פרצוץ הברווז השמן^^

ניראה טעים לא?!?!

פוזלוכה!!!

אלי פוזלת!!!

כוסיייייייייייייייית

אלינור יא מתחבאת מאחורי לסביות!!!

במראה נדחפה לנו איזה אחת

אני אני אניא ניא ניא

לסבייייייייייייייייייייייית חחח (אם חבר 4 חודשים מזל טאוב לי)

לאלי יש ראסטות!~!!

ממממש מגניבות (ירוקה אם ירוק אחר כחולה אם טיפה ירוק אדומה אם שחור ולבנה אם קצת שחור!!)

תמונת בייביי!!!

אם אני ימצא תמונה ששוה את זה אני יגנות מאלי אחת^^

 

וד אז ואולי עד הפעם הבאה.... להית ידידיי שכבר לא קוראים פה אבל למי איכפת?!?!

 

נכתב על ידי maru the sexy bitch! , 15/4/2009 11:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sealed with a kiss ב-5/1/2011 05:04
 





8,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaru the sexy bitch! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maru the sexy bitch! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)