לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

hello kitty


אז ככה הגעתם לבלוג הכי טוב בעולם!!!!!..... אז תגיבו....בבקשה כי אם תגיבו אנחנו נעשה דברים שווים לאללה:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

היי...










טוב היי זאת לא דפנה זאת תמרלי....

אז ככה עכשיו הגעתם לחלק שלי ולסיפורים שלי..

מה היה לי היום?...

אממ... אז ככה היה לי התרמות למען "אל"ם יךדים במצוקה"

והרווחנו הרבה כסף:)

ואז היה לי שיעור ריקוד....

וכשיו אני פה משתעממת וכותבת לכם...

נכתב על ידי , 11/11/2007 20:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג נפתח! (בשעה טובה)


מהלך יומי (חחח): הלכתי לבצפר ושינו לנו את המערכת (הוסיפו לנו שעות)!!! באסה, לא?

למרות שעדיף ללמוד מאשר לא ללמוד כי מי שלא לומד צריך להשלים בחופש....

אחר כך חברה שלי (סתם תמרלי) ואני (דפנה) ה-ק-מ-נ-ו- -א-ת- -ה-ב-ל-ו-ג-!-!-!

ואז השתעממתי... והשתעממתי... והשתעממתי...והשתעממתי...והשתעממתי...והשתעממתי...והשתעממתי...והשתעממתי......

להמשיך או שהבנתם? נראה לי שהבנתם...

ועכשיו אני כותבת לכם.

לילה טוב

תגיבו! זה לא שאלה זה פקודה (חחח)

דפנה :)

 

ועכשיו תמונות:









 

אני באופן אישי ממש ממש אוהבת אותה!!! 

אז מה אם זה ילדותי?!

יש ילדים שאוכלים גרבר או גמדים.....

נכתב על ידי , 11/11/2007 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הראשון :)


זה הפוסט הראשון שלנו :)

יהיו כאן דברים שווים...

ככל שתכנסו יותר ככה יהיו יותר דברים וגם עם תגיבו אז נעשה יותר דברים

שלכם 3>

ה מנהלות

נכתב על ידי , 11/11/2007 14:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 445842455 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcharli's angles אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על charli's angles ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)