לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OnLy 4 CrAZZy PeOple


באו לבקר אצלי בבלוגיה.................!!! לאנשים משוגעים זאת חובה!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


מכל מה שנברא או קיים אותך אני אוהבת הכי בעולם. כי אתה אהובי לנצחי נצחים כשהשמש שוקעת, כשהפרחים פורחים וגם אם הזמן יעצר אהבתי לנצח תישאר!

 

שושו אהבה שלי מואאאההה תמיד הכל אבל כל מה שתבקש אעשה בשבילך!!!

  


 

        אתם בטח מכירים את התחושה כשנדמה לכם שכל מה שיש לכם עכשיו פשוט ממלא את החסר ואתם רואים את האינסוף של האופק של השמש הזורחת..וכל כך טוב לכם!

בזמן האחרון אני חוואת את התחושה הזו הרבה מאודדדד!!!    

אם קרה לכם אי פעם לחוות תחושה שכזאת כל כך חם לכם בלב ולא ידעתם למה אז תחפשו בפרטים הכי קטנים שיכולים להופיע מול עיניכם!

התחושה הזו זורמת בי כבר חצי שנה ו... ואותה העניק לי בן אדם מיוחד במינו שאותו אני כל כך אוהבת!!! הבן אדם הזה הוא מי שנותן לי כל כך הרבה חום ואני מרגישה בפסגת העולם!!!!

שי אהבה שלי, חיים שלי  מואאאאההההההה!!!

 

אז אל תהססו לחפש את אותה התחושה......אל תברחו...... היא לא תבוא לבד........ רק עם מאמץ......רק עם באמת תרצו.......עם כמה שיותר רגש.......רק כך תמצאו את מה שאתם באמת מחפשים!!!


                                                       עדכוני מד"א

  אם עדיין לא ידעתם אז אני עכשיו במד"א.... מנסה להיות חובשת חחחח !!!

 

היום לא היה משו מיוחד.. לא ממש זוכרת דברים מעניינים אבל אני כבר אעדכן אותכם בפעם הבאה................................................ אבל, היה דיי מצחיק ובאותו הזמן מפחיד היום!

קודם כל תודה לגשם שסוף סוף הגיע..לא יודעת מה איתכם אבל שמחתי לראות גשם ! אבל לאאאאאאאאאאאאאאא הגשם לא יבוא לבד תמיד מביא איזה חבר או חברה שיעשה לו שמח אז קיצור מאחורי תחנת המד"א שלי פגע היום ברק זה היה הקטע המפחיד שבסיפור והקטע המצחיק הוא שאחת והמתנדבות התעלפה חחחחחח ראתה תברק ונפלה...חחח מזזזלללל שלפחות הייתה בתחנת מדא כי ככה לא הייתה צריכה ללכת רחוק כדי לקבל טיפול !


 

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 15:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוקייייייייייי הגעתם לבלוג של ניקה אז יאללללההההההההההההההההה Davai Davai תתעדכנו ותהנוווו!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 11/11/2007 22:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 35

ICQ: 282816387 



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLadyLight אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LadyLight ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)