לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה



כינוי:  נפגעת בקלות

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


הנה אני כותבת את ההמשך מפעם קודמת:)

אז ככה..

החלטתי שנשבר לי לשבת ולבכות כל הזמן

והחלטתי לקום ללכת למחשב ולשלוח לס הודעה.. שאלתי אותו מה אנחנו עכשיו?! והוא אמר לי לא יודעת אמרתי שיש לי משהו לשלוח לןו.. ובקובץ ששלחתי היה כתוב:

 טוב אז ס..תשמע

אני רוצה להגיד לךך בפעם האחרונה ס: אניי מאווהבת בך.. אני לא הרגשתי כזה דבר בחיים

אבל.. אולי טעיתי לגביך ואני מבינה שאתה לא הבנאדם שחשבתי שאתה..

אתה בטח יושב וקורא את זה ופשוט צוחק עלי..

אבל.. רק שתדע..

שאני אוהבת אותך ואהבתי ויאהב אותך..

ומקווה שזה יפסק! אני יכולה להגיב הכי בהתאם לפרידה.. כמו שלא עשיתי מזה סיפור והכל... אבל בלב.. אני חושבת וחשבתי למה .. למה בכלל נתתי לזה הזדמנות.. אני יותר קטנה ממך.. לא התנשקתי באותה כמות כמו שאתה ואולי הספר של חני נחמיאס: סערת רגשות.. זה מה שעבר עלי.. פשוט, הייתה בי סערת רגשות שלא יאמן! מללא רגשות

אהבה חיבה ידידות

 

אז רק שתדע שאני אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר בעולם הזה ס שלייי או שאולי כבר לא שלי ולא תהיה אבל אני לא יכולה לחשוב על זזה.. שלפני כמה ימים היינו ידידים מאוד טוב, הפכנו לחברים ו.. ידידים.. אם בכלל

אני מאווד רוצה לחזור להיות כמו פעם,

ידידים טובים באים אחד לשני יוצאים להסתובב אתה יודע כמו כולם אבל.. אני לא יצליח.. אני יודעת את זה! כי כל פעם שאני רואה אותך אנייי ... נדלקת ! בוערת בי אש!!! הלב שלי משתגע.. מהסגנון דיבור שלך איך אתה אומר: אני אוהב אותך

אבל.. אני יתגעגע להכל.. אני חושבת לעצמי: איך אני הולכת להתנהג איתך עעכשיו?! כאילו כלום לא קרה..?! זה קשה.. מאוד..

לבוא.. לתת נשיקה להתנהג הכי טוב .. אבל אני לא מרגישה ככה

אני יודעת שאני לא יכולה לדבר איתך כמו פעם.. ואני יודעת שאני לא יוכל לבוא אליך באותה צורת דיבור כמו פעם..

אולי כדאי שפשוט נשכח אחד מהשני.. אולי יבוא יום ונרצה להתחיל מהתחלה?! ידידים.. אני שיר אתה ס אולי נמצא כינויים חדשים אחד לשני בכל זאת.. אנחנו אותו בצפר אולי יבוא יום ושוב נחזור להיות ידידים טובים

אבל הכי טוב לעכשיו.. שנשכח מהכל.. אני יודעת שאי אפשר לשכוח מדבר שכבר היה ,אי אפשר לחזור אחורה..

ואי אפשר לתכנן מה יקרה

כי אם הייתי יכולה לתכנן מה יקרה?! הייתי רוצה שהכל יהיה פשוט ולא מסובך ואני יאכל לבוא אליך בשיא הביטחון ולנשק ולחבק ולהרגיש הכי בטוחה בעולם לידך.. אבל זה לא יקרה..

האהבה שלנו לא הדדית..

 

אז.. ס?! היייייייה הכי כיף שבעולם איתך.. אתה תמייד תיששאר לי בלב.. אני מקווה שסוג האהבה שאני אוהבת אותך עכשיוו ישתנה ואני יאכל להתחיל להתאהב באחרים כל יומיים כמו פעם..

אבל תמייד אבל תמייד אפשר למצוא איפשהו פינה בלב שעוד תאהב אותך.. בזה אני בטוחה!

היייהה הכי כיף שבעולם לצחוק איתך

ולהיות איתך

ולהנוות איתךךך

כי אתה חמוד מקסים מתוק נדיב נחמד הככככככככככככל

אבל.. הקשר שלנו צריך להפסק.. אולי הוא יחזור להיות כמו פעם?! אני מקווה לפחות

 

עכשיו אני רוצה לדעת, אתה חושב שאני עושה תצעד הנכון!? אם אתה חושבת אחרת, תגיד לי:) תגיד לי, אני מקווה שאתה חושבת אחרת ונהיה ידידים טובים כמו פעם

אוהבתתת הכי הכי הכי שבעולם שיר שלך:)

 

__________________________________________________________________

 

הוא ענה לי שהוא מרגיש שאני לא אעושה את הצעד הנכון..  ושאי אפשר לשכוח מהכל ולהתחיל מחדש זה פשוט בלתי אפשרי... ואמרתי לו שאני יודעת שאני לא יאכל לדבר איתו זה ממש קשה.. ולחיות עם הידיעה שהוא לא אוהב אותי, אני לא יצליח!

    המשכנו והמשכנו לדבר.. והוא אמר לי להפסיק לדבר עם רגש זה גורם לו להתאהב בי יותר ויותר.. אמרתי לו שאני פשוט לא ידבר... לפחות הוא לא ישמע ממני.. ואז הוא אמר: אני רוצה חיבור אחד שיר! בבקשה, חיבוק אחד ואת לא תשמעי ממני יותר אני לא ידבר איתך את לא תראי אותי לא תשמעי ממני פשוט כלום! ואמרתי לו משאני רוצה לשמוע ממנו.. וקבענו להיות ידידים.. (אבל הוא עדיין חייב לי חיבוק:P ) אחרי כמה ימים שוב ניפגשנו...

עם הרבה ילדים.. ולא התחבקנו ולא נעליים.. אבל.. אנחנו מחכים לרגע המתאים שנהיה לבד.. והכל יהיה בסדר:) מקווה שהרגע הזה יגיע.. 

 

אתמול ניפגשנו עם עוד ילדים.. והוא ואני קבענו להפגש יותר מוקדם.. להיות קצת לבד אחד עם השני.. אבל חיבוק?! לא היה.. אחר כך.. הגענו לכל השאר ולא דיברתי.. הייתי היו בי חרדות לדבר להגיד משהו לא בסדר.. שאולי יגרום לו לשנוא אותי.. ואז הלכתי מאחוריי כולם.. הייתי לבד חשבתי על דברים.. ואז הוא ראה שאני מאחור.. ובא לידי ואמרתי שקר לי בגלל זה אני לא עם כולם.. והוא הציע לי את הצעיף שלו.. ואמרתי לא תודנ:) אבל זה היה הרגע הכי כיפי שגרם לי לאהוב אותו יותר ושהגעתי הבייתה חיקיתי שהוא ייתחבר לאיסי.. והוא ייתחבר כמובן..! ואמרתי לו.. שאני לא יכולה יותר לאהוב אותו.. האהבה שלנו היא רק מהצד שלי.. וביקשתי ממנו שפעם הבאה שניפגש.. אני רוצה שיצעק עליייייי! שיקלל אותי שיתייחס אלי מגעיל! כדי שאני יפגע באמת! ואז אולי אני כבר לא יאהב אותו בצורה כזאת.. והוא לא הסכים! הוא אמר שאני בשבילו אחות קטנה!! שאם אני נפגעת!? גם הואנפגע.. ובסופו של דבר בחלטנו שפעם הבאה שנפגשים, אני והוא נלך לפינה שקטנה מכולם.. נשב נדבר.. ונחלי ט מה עושים

 

בינתיים.. נשאר לי רק לחכות לרגע הזה.. אני יודע שזה לא יקרה.. אבל הציפיה שלי.. שנתנשק:-[

ואל תשכחו שאני אוהבת אותכם:P

בההייי:) 

נכתב על ידי נפגעת בקלות , 11/11/2007 21:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל התחיל כש..


אוקיי אז ככה..

הכל התחיל כשעליתי לכיתה ז'..

הגעתי לבצפר חדש אבל עם החברות שלי.. חברה שלי שהיא שנה מעליי.. הכיתה לי ידיד מאוד חמוד שלה.. ניקרא לו ס.. ס ביקש ממני את האיסי שלו ונתתי לו בשימחה.. התחלנו לדבר.. ואיזה יום הוא הזמין אותי ואת החברות שלו למסיבה.. הלכנו.. עדיין לא הייתי מאוהבת בו

זה היה חופש ראש השנה

יום אחרי הוא הזמין אותי אליו ובאתי, יצאנו אני והוא להסתובב והיינו לבד.. הוא היה מאוד מצחיק וחמוד ונדיב ומתוק פשוט הכככככככל

מאוחר בלילה חזרתי הבייתה ויום אחרי זה הוא בא אלי:) היה מאוד כיף והוא הלך מאוחר.. ככה יום אחרי יום עד סוף החופש.. בבצפר לא דיברנו אפילו מילה.. לא היה אומ לאפחד מאיתנו:(

איזה יום כבר הרגשתי שנמאס לי! ואם אני לא אומרת לו מה אני מרגישה אליו אני פשוט יעבד את מה שיש לי ביד.. זה היה רגע טוב..

בדיוק חזרתי מבצפר והוא כבר היה מחובר.. אמרתי לו מה אני מרגישה.. אני אמרתי לס שהוא יודע שאני מתאהבת כל יומיים.. שאני לא יכולה יותר! בשבוע האחרון זה רק הוא בראש! הוא אמר לי, שבתחילת הקשר גם הוא הרגיש ככה.. אבל עכשיו קצת פחות

והמשכנו בשלנו..

שוב.. יו למוחורת היה בצפר

ולא דיברנו

אחרי כמה ימים זה היה היום האחרון לפני חופש יום כיפור ואמרתי לעצמי בלב: די שיר! את חייבת ללכת להגיד לו כבר משהו! ובאתי אליו.. הוא היה לבד ואני הייתי עם חברה שלי.. ואמרתי לו שהוא בא אלי היום! יש לנו הרבה על מה לדבר.. וכמובן שהוא בא!:)

אבל.. שנושא הזה לא עלהה בשיחה:(

רק צחקנו והכל.. ואז.. עליתי על כיסא להוציא משהו מ הארון.. ולא ידעתי איך לרדת.. פחדתי ליפול.. ואז אתי לקפות מכיסא גבוה והוא צעק: לא! אני לא רוצה לעבד חבר......ידידה!

אני פתאום חייכתי!:)

ואז אחרי כמה ימים התקשרתי אליו... ואמרתי לו שאני אוהבת אותו שעוד לא הספקתי לכוח ממנו.. והוא אמר לי שגם הוא אוהב אותי..

אחרי כמה ימים שלא יצא לנו לדבר ראיתי תמונה שלו באיסי עם חברה שלו מתנשקים! עשיתי כאילו אני כבר לא אוהבת אותו ואמרתי לו תתחדש שיהיה לך בהצלחה[;

בלב הרגשתי כלכך מבואסת.. פשוט ישבתי כל הליללה ובכיתי.. סיננתי חברות בפלא... סיננתי באיסי לא יכולתי לדבר.. לא אכלתי לא כלום..

ואחרי כמה ימים קיבלתי ממנו טלפון, הייתי חייבת לענות.. אז עניתי, הוא אמר לי שהוא מרגיש שבינו לבין *** לא ילך.. ואחרי כמה ימים הוא ניתק לה בפנים בטלפון, והתקשר להודיע שהם ניפרדו..

ואני שמחתי.. אבל לא הראיתי לו את השמחה שבליבי

עבר הרבה הרבה הרבה זמןן... ולא הצלחתי לשכוח ממנו למרות שכל הזמן הזה אני והוא לא דיברנו.. אבל.. אמרתי לו שאני אוהבת מישהו8.. והוא לא יודע מי.. יום אחד.. ילד מהשיכבה שפך בפני תלב ואמר לי שהוא אוהב אותי.. ולא יכולתי להגיד לו בפנים לא.. ואמרתי לו בסדר.. אני והוא היינו חברים, הגעתי הבייתה בלילה מאוחר.. התקשרתי לס ואמרתי לו את זה.. ס אמר לי שאני צריחכה להפרד.. כי אני לא יכולה לחיות בשקר כאילו אני אוהבת את הילד מהשיכבה... בקיצור.. ניפרדתי וס עזר לי לנסח את זה כמו שצריך..

אחר כך ס לחץ עלי ובסוף אמרתי תא מי אני אוהבת .. אמרתי לו שאותו.ץ. והוא שמח ואמר שגם הוא אותי.. במשך כמה ימים לא הפסקנו לדבר ! כל היום על המחשב ובפלא..

אבל עוד לא הגדרנו תצמינו חברים.

עבר כמה זמן.. ולא דיברנו כבר..

אחירי איסה חודש הוא התחבר לאיסי ושלח לי הודעה שהוא חייב כבר להפגש.. הוא מאוד מתגעגע.. וניפגשנו.. אבל .. לא קרה כלום..

אחרי הרבה הרבה זמן.. הוא עשה שוקס.. וגמלי יש שוקס.. ואז התכתבנו בשוקס המוווווווווווווון.. וכתבנו אחד לשני אני אוהבת אותך אני אוהב אותך.. והתכוונו לזה.. ולא רק שתור ידידים.. וכולם שאלו אותנו אם אנחנו חברים ואמרנו לא רשמית.. ואחרי כמה ימים ס אמר לי להגיד שאנחנו חברים!! אם אני מסכימה:-[ ואמרתי שכןןןןןןןןןןןןן! ועשינו בשוקס ברוצה להכיר תמונות שלנו יחד והכל.. ו...

ניפגשנו.. פעם ראשונה בתור חברים נפגשנו עוד עם הרבה ילדים.. ולא ידעתי איך להגיב אז פשוט לא דיברתי.. וכל הערב הייתי לבד וסגורה.. שהוא תפס אותי יושבת באיזה שהי פינה ובא וישב לידי ודיברנו וצחקנו.. אבל נשיקה לא הייתה.. הוייתי מאוד מאוכזבת=[

שחזרנו הבייתה הוא אמר שהוא רוצה להפרד.. כי לא הולך בינינו.. וניפרדנו.. אני בכיתי ימים ולילות ימים ולילות שעות על גבי שעות.. ואחרי כמה ימים נשבר לי....

בפוסט הבא אני יכתוב את ההמשך:)

מקווה שנידלקת:)

נכתב על ידי נפגעת בקלות , 11/11/2007 20:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנפגעת בקלות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נפגעת בקלות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)