לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סטי גא דיש!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

I WILL BE BACK


מה קורה אישים??? אני לא עדכנתי את הבלוג כבר שנים!!
ובא לי לחזור לבלוגיות!!

סליחה לאלה שלא הגבתי מקודם בהודעות הקודמות שלי... אבל אהה אן מה לעשות... לא ההיתי פה הרבה זמן!

קיצר אך שאני משיג מצלמה או סתם לוקח מההורים אני אראה לכם את החורף שפה!

פגשתי הרבה ישראליםיות פה וחלק ממכם לא יאמינו אפילו אך החיים פה!
מוזר מוזר ממש מוזר!!

קיצר קודם כל ... זוכרים את החלוקה הילדותית שיש לנו בארך יאנו: פריקים עארסים מטאליסטים רוקרים סאטלנים וכ"ו... קיצר אך שאנחנו בארץ מתייגים אנשים לפי מוזיקה
וכאלה...
קיצר פה זה לא קיים!
כאן זה יותר כמו בסרטנים האמריקאים האלה.. פופולרים.. הבריטניס ספירס ההאנות מוטנות האימואים וכ"ו...
XDDDDD
(לעעע)

כפי שאתם רואים אני התחברתי עם כל הישראלים פה.. ואנחנו יזראל!! שומרים יחד על קשר על מנת לא לעבד את המקורות....
וזה למה חלק ממכם יחשבו שתהתחלתי לכתוב כמו עארס XD

אז בקרוב אני אראה לכם את החורף פה... ואת עיר המתים WINNIPEG MB שבקנדה אך ש 97% מהאנשים פה יושבים בבית או במרתף של מישו משחקים משחקיי קונסולות כל החיים...

אני אתחיל קיצר לעדכן ולחפור כמו שתמיד אהבתי לעשות

וכן כמו שקארטמן תמיד אומר
"I HATE YOU GUYS"

למרות שבפנים הוא אומר
"I LOVE YOU ECXEPT KYLE AND KENNY AND STAN AND BUTTERS BECAUSE THEY SUCK"

אני מזה לא קשור
נכתב על ידי , 13/11/2008 05:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 398501306 

תמונה




2,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDrank Baby אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Drank Baby ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)