לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Angels are in heaven, but i'm here


מלאכים יש בגן עדן, אבל אני פה :]

Avatarכינוי:  לולי אנג'לולי

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


תעודה וגנבת אהבת 3/>

מזמן כבר לא כתבתי פה ולא דיברתי אתכם אז :

             

ככה אני רוצה לספר לכם מהתחלה הכל מה שקרה בחודשיים האלה שעברו אצלי!

פשוט גרוע!

פשוט איום!

פשוט פשוט..

מבאס!!!!

כן מבאס!!!

מאודדדדדדדדדדדדדדדדד

ומה רק לא!

          

 אני מחבבת אותו ואני לא מבינה למה!\

יש עוד מיליוני כאלה!

סליחההה!

מיליארדי כאלה!

אבל למה דווקא בו?!?!?!?!?!?!

מה מיוחד בו?!?!?!

ועוד חברה שלי אוהבת אותו איך אני יכולה לעשות לה את זה?!

איך!??!?!!?!?!

כלומר אני הייתי הראשונה שאהבה (או מה שזה לא יהיה)ונראה לי שהיא גורמת לי לקנא

   

אתמול היה פורים והיה משעמם מאוד!

אני התחפשתי לים חח (כע אחד מהרעיונות המשוגעות שלי!)

והיה דווקא ממש נחמד עם התחפושת (שמתי צדפים על החגורה לבשתי צדפים ביד וברגל ועשיתי בייביליס והתלבשתי בתכלת)

והרבה חשבו שאני בעצם התחפשתי לבובה :[

הוא הסתכל עלי אני ישבתי מלפניו,הוא הסתכל עלי...

אני הסתכלי עליו ו...

אני לא יודעת מה אני מרגישה בסוף!!!

מצד אחד אני כה מרגישה משו כלפיו ומצד שני ...לא יודעת אני מבולבלת!!!

אתם יכולים לעזור לי להסדיר את הראש משו? אני חייבת עזרה

                                             

אני כבר לא יודעת מה קורה לי! היום בחלוקת התעודות היה הכל בסדר וסבבה והיה לנו טורניר היינו בגמר והפסדנו :(

וגם שם הוא הסתכל עלי פה ושם ואני עליו

בסופו של הדבר קיבלנו את התעודות וחבתי היקרה באה ונדבקת אליו ולוקחת לו את התעודה!

היא נדבקת אליו!!!

זה מעצבן אותי!  

וקיבלתי היום משלוח מנות :P יאמיי

                              

זו לא הפעם הראשונה שלה והיא כל הזמן מדברת רק עליו! הוא עושה ככה הוא עושה ככה !!!

דיייייייייייייייייייייייייייייי כואבבב לי כבר הראש אני לא אומרת ל את זה כדי לא ליב איתה בגללו אבל זה כבר יותר מידי!

הא והתעודה סבבה ולא מעיפים אותי מהכיתה והמורה אמרה שאני תלמידה טובה ובלה בלה בלה קיצקץ חרשנית

                                          

             

אז ככה הנה התעודה שלי :

אנגלית-טוב מאוד

ביולוגיה-טוב

כימיה-טוב

לשון והבעה-מצויין

הסטוריה-טוב

חינוך גופני-טוב מאוד

היא אמרה לי שאני צריכה לשפר קפיצות!

       

מחשבים-נכשל :[

      

ספרות-טוב מאוד

מתמטיקה-טוב מאוד

פיסיקה-טוב

ערבית-מצויין

תנ"ך-מצויין

 

התנהגות-ראוי לשבח

סדר-ראוי לשבח

שקידה-ראוי לשבח

איחורים-0

חיסורים-5

 

הערות מחנכת- הישגייך טובים,המשיכי להשקיע ולהתמיד במחצית ב'. כל הכבוד

על היוזמה בהכנת הדגם לתערוכת 60 שנות למדינה \

                     

דרך אגב אנחנו היינו במקום השני ואני ושלושת חברותי עשינו את הדגם והיינו במקום שני

רק כי מי שהיה במקום ראשון אז המחנכת שלהם היא זת שהחליטה לכיתה המנצחת ומין הסתם זאת הייתה

הכיתה שלהה והדגם היה לא ממש מושקע כמו שלנו אבל גם יפה :s

                                          

אחי הקטן גדל ועוד מעט הוא יהיה בן שנה!!! איזה חמוד הוא !! הוא כל הזמן מדבר איתי (בשפה תינוקית) וזה מזה חמוד!       

הכנתי היום עוגה והיא נשרפה לי!!! :{

אני מקווה שהפסטה שעכשיו אני אכית תיצא לי !

                                                

טוב חפרתי תגיבו בבקשה אני צריכה דחוף את עזרתכם!

שלכם אנג'ל!

                            

נ"ב: שחכתי מרוב החפירות שלי לאחל לכם חג פורים שמח לכולכם!

                                

נכתב על ידי לולי אנג'לולי , 20/3/2008 21:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





822

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולי אנג'לולי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולי אנג'לולי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)