לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life is on the edge


החיים על הקצה...

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 236481669 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט חדש... בלוג חדש...


האמת שהבלוג הזה ישן...

אבל היו בו מלא אנשים שלא אמורים לקרוא אותו!

ונמאס לי מהרבה אנשים שם...

כי לא באמת יכולתי לפרוק את מה שאני מרגישה...

עכשיו יש פה רק בן אדם אחד שמכיר אותי..

וזאת החברה הכי טובה שלי שרק היא יודעת איך אני באמת מרגישה.

ולכן אין לי התנגדות שהיא תקרא את הבלוג הזה.

אבל הקודם היה בלתי נסבל!!!

 


 

יכול להיות שקצת השתניתי לאחרונה...

ויש לי חברה שרבה איתי הרבה...

לא טוב לי לריב איתה.בריב הקודם היא אמרה לי איך היא מרגישה..

היא לא קראה לזה ריב.. אלא פריקה.

היא פרקה הכל בפניי.

אמרה לי שהיא מרגישה שהשתנתי.

שאני כבר לא שמה עליה.

ועל עוד אנשים.

שאני כל היום מדברת על טוקיו הוטל.

שאני כבר לא מתקשרת.

שהחברות שלנו לא חשובה לי.

 

אני במקום להלחם על שלי ולהגיד לה שזה לא נכון...

ביקשתי סליחה..

סליחה סליחה סליחה סליחה... ועד שהיא סלחה.. עבר זמן.

ומאז אני מתקשרת יותר... צוחקת איתה יותר...

באה אליה יותר... מנסה לגרום לה להרגיש אחרת.

ולפני כמה ימים היא הייתה עצובה... היא לא הסכימה להגיד לי למה..

אבל אני ניסיתי לעודד אותה שנים! אבל לא הצלחתי...

אחר כך גיליתי... שהיא הייתה עצובה בגללי.

אווץ'! זה כאב!!!!

ואז רבנו שוב... ואנחנו עדיין בריב.

אבל חברה טובה [זאת שקוראת פה.] גרמה לי להבין שאני בעצם כלבלב.

כלבלב שכל הזמן מתחנף ומבקש סליחה על אלוהים יודע מה...

במקום לחשוב על זה שגם היא לא בסדר.. הפלתי הכל עליי.

ותקעתי סכין בלב!!

סכין שהיה קשה מאוד להוציא!!!

והייתה לי שיחת נפש טובה עם חברתי...

שחיזרה את החברות שלנו עוד יותר וגרמה לי להבין כמה התבגרתי.

וזה נכון.. התבגרתי... ועכשיו אני צריכה להתחיל להתמודד עם זה.

כי להתבגר זה קשה. בעיקר במקרה שלי.

כי אני במסגרת ההתבגרות השתניתי ונהייתי שנואה.

לא שזה מזיז לי.. זה לא!

פשוט נמאס לי שהאנשים האלה נכנסים לבלוג שלי וקוראים אותי.

לכן שיניתי מספר...

 

טוב... מקווה שתהנו לקרוא בבלוג הזה...

ושאני אהנה בו יותר מהקודם..

ואני ממש אוהבת לחפור! XD..

שמתם לב אה..?

חחח...

 

אז אני מעריצה את מי שקרא את זה!

 

יום טוב לכולם...

נכתב על ידי , 11/11/2007 23:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/4/2009 12:09
 



אני כלבלב?!?!?!


בן אדם חכם שאני לא נ-אנקוב בשמו אמר לי שאני מתנהגת כמו כלבלב.

הוא אמר לי שבכל ריב אני מתחנפת ותמיד מבקשת סליחה על אלוהים יודע מה.

ות'כלס זה נכון.

אני אף פעם לא יודעת מה עשיתי ומבקשת סליחה כאילו יום כיפור לא יגיע בחיים!

ועכשיו משום מה.. טוב לי!!!!!

כל כך טוב לי.. ואני כועסת!

אני צריכה להגיד לה את זה! אבל היא קוראת פה ממילא.

והיא לא רוצה לדבר איתי [מעשה ילדותי.]

ובריב. [אם זה ריב.] יש שני צדדים!

ואת הצד שלי אף אחד עוד לא שמע...

אז הנה הצד שלי.

אני לא אהיה יותר הכלבלב שמתחרנף ומבקש סליחה.

הפעם לא! כי לא רק אני טעיתי...

ואם קשה לך לקבל את מה שחל בי... זאת לא אשמתי.

אלא אשמתך! ואני לא יכולה לגרום לך לאהוב אותי.

ואין לי מושג למה זה מכעיס.

או למה לא לספר לי [עוד מעה ילדותי].

וכבר היה לי ריב עם נועה.

שבהתחלה היא עשתה פוסט ויצאה נגדי!

אני הייתי בטוחה שהיא תגיד שרע לה או משו...

אבל היא יצאה נגדי.. ממש נעלבתי!

עכשיו אני מבינה..

שהיא בעצם כך ביטאה את הצד שלה...

ואני כמו סטומה עשיתי פוסט סליחה ענקיייי!!!

למרות שהצטערתי על זה מאוד ובאמת זה לא היה בסדר ששכחתי.

אבל אז היא קראה את היומן שלי שכתבתי בו שאגם אני כועסת...

והיא אמרה לי היום שזה בסדר שכעסתי...

אבל הייית צריכה לומר לה את זה.

אבל אני לא חוזרת על טעויות פעמיים.

הנה אני אומרת את זה! אני כועסת!!! למה? כי זה טיפשי לא לדבר איתי

זה טיפשי לא להגיד לי למה את כועסת.

אני אפילו לא יודעת על מה הריב!

אם זה ריב...

אבל בכל מקרה... תתחילי לדבר איתי.

להגיב... להראות סימני חיים לעברי.

כי את לא היחידה שנפגעת..

אולי שכחת.. אבל גם אני בן אדם.

וזה שאת כועסת בלי להגיד לי ולדבר..

זה גם פוגע בי.

ואולי את נפגעת מזה עכשיו שאת קוראת...

אבל לפחות אני מבטאת הכל... וזה מה שחשוב.

וכמו שהמישהו שאמר לי שאני כלבלב אמר לי אחרי שאמרתי לו שהריב הקודם היה פריקה:

"אם זאת פריקה למה לעזאזל את לא פורקת?!?!?!"

צודק.. עכשיו אני פורקת.

אין הרבה לפרוק.. אבל אני פורקת.

זה עושה טוב לנשמה הפצועה שלי...

וזה נותן לך להבין שלא רק אני לא בסדר.

אבל הכי מטומטם לעשות הוא...

לא לספר לי מה עובר עלייך ולמה את ככה!

כי זה גורם להרגשה שאת לא סומכת עליי.

אולי את באמת לא סומכת עליי...

 

החלק המעניין הוא... שזה עושה לי טוב לפרוק את זה.

לא להרגיש הכלבלב האומלל הזה יותר!

 

טוב... סליחה על החפירה הזאת... ואני מעריצה את מי שקרא..

טוב.. בעצם זה דיי מעניין...חחח

 

 

 

סתם כי זה משעשע.. ואת אוהבת את זה.. ;]

נכון? נכון!

 

יופי ביי...חח

 


וואי... נועה אני חייבת לבטא את זה פה!

אני כל כך אוהבת אותךךךךךךךךך!!!!

את לא מבינה כמה...

והיום אחרי השיחה שלנו...

אני מרגישה  ממש טוב! תודה!

עזרת לי להבין דברים חשובים......

הפריקה הזאת הייתה חשובה וחיזקה את החברות שלנו.

אני שמחה שאת אוהבת את הבגרות שלי.

כי גם אני... מרגישה שהתבגרתי.

היום גם אני בוכה.. כואב לי... מתאכזבת... מאכזבת.

אבל כמו כל בן אדם נורמלי.

גם לי יש מגרעות... אולי אני לא ממש מודעת להם.

אבל בהחלט יש כאלה..

והשיחה הזאת גרמה לי להבין... כמה אני אוהבת אותך!!!
ואת אותי!!! ואני מאושרת שאת חברה שלי!=]

 

וכאן תמה חפירתי..

 

 

 

נכתב על ידי , 11/11/2007 00:50  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדידע:] ב-11/11/2007 22:22
 



ושוב... סכין בלב.


הוא נכנס עמוק! כל כך עמוק!

אני מרגישה אותו בפנים ואי אפשר להוציא אותו!

ועם הזמן שעובר.. הוא רק דוקר עוד יותר.

ואני יודעת שזה מגיע לי!

אבל הבעיה היא... שאני לא יודעת למה.

והיה יותר קל אם היו פותחים בפניי את הלב...

ואז לפחות הייתי מבינה למה זה קורה.

ואני גם ככה מבולבלת. אז תאפסו אותי!

אם אתם כל כך חברים טובים.. תהיו שם בשבילי!

תסבירו למה אני מכאיבה לכם...

אולי אני אבין [כי עם המוח שלי זה קשה] וכשאני אבין...

אני אחליט אם זה בולישט.

כי לאחרונה מחליטים יותר מידי בולשיטים עליי.

והאמת שאין לי כוח לחרא הזה! אז אני לא מתעסקת בזה בכלל.

אבל זה שיש מישהו שחשוב לי ואני פוגעת בו... זה הורג!

וזה הסכין שתקוע עמוק עמוק עמוק עמוק!

ואולי אני תקעתי אותו לעצמי שם?

אולי זאת אני שלא רוצה לחיות יותר... כי ת'כלס... בשביל מה?

אני יודעת שיש לי חברות והכל...

הייתי שמחה להתחיל חיים חדשים עם האנשים שבאמת חשובים לי.

ולוותר על כל ההקנטות והעקיצות. למרות שזה לא כזה מזיז.

אבל... לא יודעת. פשוט לא ממש טוב לי.

לא טוב לי בכלל.

לא יודעת אם זה מזיז למישהו.. אבלך מה זה משנה?

צודקים... זה לא.

זה מזכיר לי שפעם היה לי ממש ממש ממש ממש משעמם בחיים.

וביקשתי קצת אקשן. זה מה שקיבלתי כנראה.. גם סוג של אקשן.

זה הופך את זה למעניין יותר. P:

אבל עדיין רע. ועם כמות הדמעות הזאת... בן אדם לא יכול לחיות!

אפשר לנסות... אבל זה סתם כואב.

 

יש שיר של לינקין פארק שיש בו שורה שאני ממש מתחברת אליה עכשיו.

"every step that i take is another mistake to you"

וזה כל כך נכון. כי כל מה שאני עושה... לא טוב לכם [אני בכוונה כותבת ברבים].

ואני באמת לא יודעת מה לעשות בקשר לזה. כי זה מה שאני.

ואם אתם מפחדים ממני. אז אין לי מה לעשות בנידון. כי ככה אני.

ואני לא יודעת איך לגרום לכם לא לפחד ממני.

יצרתם לי כנראה תדמית מוזרה.

ודווקא לאחרונה אני בקשר טוב ויפה.

אז אני לא יודעת ממה יש לפחד! קפצו למים!

תתפסו אומץ.. פחדנים..חח

_____________________________________________________________________________________

 

אם מישהו תוהה למה אני כותבת ככה

[בשורת קצרות]

זה כי אני אוהבת ללחוץ על אנטר -___-"

וכי לקרוא שורות ארוכות זה מעצבן תחת!

מנסיון!

ואני אוהבת חפירות... XP

מה זה קשור? אין לי שמץ...

התחשק לי לכתוב את זה. -.-

 

______________________________________________________

 

כרגע...

רוצה לקבור את עצמי

להתעורר עוד 100 שנה

ולקוות שעד אז הכל יסתדר... 0.O

אבל גם אז נראה לי שזה לא יסתדר.

אוח... אנשים קשים.

מה שמזכיר לי את שיעור סדנה מודרנית היום.

הקבוצה שלי מה-זה קשה!

כאילו הלו!! רילקס... תיזרמו..

מה כבר יכול לקרות?

לא! הם לחוצים ומעוצבנים...

ואני שואלת את עצמי... בשביל מה?

קחו את זה בקלות! אף אחד לא יאיים עליכם עם סכין

[בטח שלא ייתקע לכם אותו בלב *אהמאהמ* או שאולי בעצם כן.]

אבל בכל מקרה... זה כולה ריקוד!

ריקוד קטן של כמה שמיניות.. מה עשיתם מזה סיפור גדול מידי?

תנו לחיות!

 

____________________________________________________________________

 

אוחח... בנים. אתם לא מבינים כלום.

בטח שלא בבנות!

בנים זה עם מטומטמם. מצחיק... אבל מטומטם.

זהו נועה.. אני מצטרפת אלייך לפמיניסטיות!

פמיניסטיות לשלטון!!!!

 

LOL... חפרתי...

אבל זה מכל הלב... שעוד שנייה מת מהסכין!

א=י=ה=!


סתם שאלון כי בא לי.. חח.. הוא ממש ישן.. אבל לא נורא.. אין שאלונים נורמלייים!

 

 

הפעם האחרונה שצחקתי - מממ... שלשום אם אני לא טועה.

 

 

הפעם האחרונה שנפגעתי- אתמול בלילה...^ *אהמ הסכין אהמ* ^

 

 

הפעם האחרונה שבכיתי- אתמול בלילה! כתוצאה המפגיעה...

 

 

הבנאדם האחרון שהתקשר אלי- זוהר! יפה שלי!

 

 

הדבר האחרון שחכיתי לו הכי הרבה- שהיא תגיד לי שהיא אוהבת אותי גם... לא קרה=\

 

 

הפעם האחרונה שהתאכזבתי-אתמול בלילה!!! למה לשאול את אותה שאלה בניסוח שונה?! אלוהים!

 

 

הפעם האחרונה שפגעתי- כנראה שגם אתמול בלילה... =[

 

 

הפעם האחרונה שכעסתי-אתמול בלילה!!!!! [וואו... קרו הרבה דברים אתמול בלילה... ג'יזס!]

 

 

השיר האחרון ששמעתי- on the edge- tokio hotel

 

 

הפעם האחרונה שהופתעתי- מממ... אתמול בלילה!!! חח...

 

 

הדבר האחרון שאכלתי- עגבניה... חח 

 

 

אכן שאלון מטומטם... אבל משעמם [כרגיל..] ואין מה לעשות... וזה יותר טוב מלבהות! [חח.. מי עוד מושפע מהפיג'מות?]

 

עד כאן. מאיה! שימו לב.. לא מינימאיה... מאיה! חחח

וכפי שרואים... עם הכאב החד הזה! עדיין נשאר בי טיפת חוש הומור... אבל רק טיפה.. XD

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/11/2007 21:26  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jason ב-28/2/2017 00:57
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למינימאיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מינימאיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)