לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק ידידים



כינוי:  lital.com

בת: 30

ICQ: 44331501 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

" רק ידידים " - פרק 1 + הקדמה


קודם כול אני רוצה לספר לך כמה דברים על הסיפור שהולך להיות כאן .

רוב הסיפור הוא אמיתי ,, שיש בו תוספות של חיבורים .

השמות בדויים .. [ שמות לא אמיתיים ] כדי שלא יזהו את הסיפור שלי .

אני חדשה כאן ומאוד נהנת מהסייפורים כאן .. החלטתי לקחת יוזמה ולפתוח גם אני בלוג .

מסופר כאן מהיום הראשון שלי בכיתה ז' עד לכיתה ט' אני מספרת כאילו זה בהווה .

תגיבו בתגובות ,,

מקווה שתאהבו =]

 

פרק 1

 " ליטל קוווומי , לייייטל קדימה היום יש לך יום ראשון לכיתה ז' " אמא שלי קראה ..

ליטל [ אני ]- שיער חום כהה עד שחור מלא עם תלתלים עיניים חומות גגבוה וכול הזמן טבעית - בלי איפור בלי מיני בלי שטויות שכאלה אני לא אוהבת אנשים כאלה ואין לי חבר .

אני חיה להורים גרושים עם עבר גדול וגרה עם אמא וסבתא בבית . את סבתא אני מאוד אוהבת ומאוד קשורה ,

עם אמא אני פחות מסתדרת עכשיו .. ' בסדר לא חשוב ' חשבתי לעצמי ' זה גיל ההתבגרות .

" נו ליטל אני מחחחכה " אמא שוב צרחה ..

אני התפטלתי במיטה ולא רציתי כלכך לקום " אני קמה אני קמה !! " לבסוף קמתי בלי ממש מצב רוח , הייתי ממש עייפה נהנתי כלכך בחופש כלכך הרבה טיילתי שהייתי עייפה . שמתי ג'ינס חולצת מקיף אדומה ואולסטר אדומות .

לקחתי שקית של שוקו ויצאת לי מהבית .

הלכתי בדרכי להפגש עם טל ואז ללכת .

טל- שיער חום ממש חלק שמנה ממש כמו סופגניה ונמוככה ממני אין חבר .

חשבתי לעצמי מה יהיה עכשיו במקיף ? זה באמת כמו להיות כיתה א' ? איפה תיהיה השכבה שלי ? מי תיהיה המחנכ/ת ? טוב/ה או רע/ה ? מלא מחשבות צפו לי במוכי ,, " ליטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטל ? " טל קטעה את מחשבותיי . אני : " אה מה קורה ? "

טל : " סבבה מה איתך נו מתרגשת ? "

אני : " הא לא כלכך בקטנה מעבירים " [ שיקרתי ]

הרי ידעתי שאני הולכת לראות את אהבת חיי שלא ראיתי שנה שלמה מאז שהוא עבר לתיכון .

קראו לו יוסי - דיער שחור עם קוצים עיניים חומות יפות ופנים חלקות והוא גולש בחורף ובקיץ .

טל המשיכה לבלבל לי ת'שכל כמו תמיד , היא מכירה את כולם ואני לא מכירה אף אחד ,, היא כבר הספיקה לעשות מקדמה .

הגענו לביצפר והיא נכנסה בפוזה לי זה ממש לא הזיז .

טל חברה שלי מגיל 4 ואני מכירה אותה די טוב ,, אבל עכשיו הכרתי גם אני חברות [ ורק חברות ] וגיליתי שיש יותר טובות ממה שאני מכירה .

טל נכנסזה ואמרה שלום לכולם " היי מה נישמע חתיך ? " הסתובבתי וראית אותו , את יוסי . קפאתי במקום .

אמרנו שלום ולא התיחחסנו אחד לשני וכרגיל טל דיברה איתו והכול היה טוב ויפה .

הלכנו לראות רשימות מי בכיתה עם מי , ראיתי שאאני עם טל ועוד כמה בנות שהייו איתי ביסודי " ישששששש אחותי אנחנו באותה כיתה " טל צרחה עליי וקפצה . אני לא ממש אהבתי את הרעיון =\

עלינו לכיתה היום עבר בכיף באמת =]

היה צלצול לשחרור לבית ,,

יצאתי טל אמרה לי לחכות לה לא היה לי כוח הייתי ממש עייפה ,, " נוווווווו איך היום הראשון למקיף ? " מישהו בא אליי מאחורה הסתובבתי ראיתי מישהו שאני לא מכירה הוא עמד שמה חתיך מתמיד שיער שטני עיניים כחולות ומתלבש סוף הדרךךךךךך ממש חתיך " וכן מי אתה ? " עניתי מיד בקרירות  " וואווו איזה קשוחה יש לי פה . אני עידו נעים מאוד"

אני : " ליטל " עניתי והסמקתי ,

עידו : " נו את מתכוונת לענות ? "

אני : " על מה לענות ? "

עידו : " איך היום הראשון למקיף כאילו דה " וצחקנו שנינו

אני : " אתה יודע רגיל ,, באמת כמו שאתה מתחיל כיתה א' . פתאום כולם יוותר גדולים "

הוא צחק .

עידו : " איפה את גרה ? "

אני : " אוו אוו ממש רחוק אני הולכת לתחנת אוטובוס "

עידו : " אני גם נוסע באוטובוסס אפשר להתלוות אלייך ? " וחייך חיוך מקסים כזה

אני : " בכיף " כמעט התנמסתי מהיופי שלו .

כול הדרך דיברנו ופיטפטנו על מורים ביצפר חברים חברות בנים בנות על כול מה שאפשר לדבר .

ישבנו בתחנה וחיכנו לאוטובוס שיעבור ..

טל לא הפסיקה להתקשר וסיננתי הרגשתי שהרגע הזה לא יחזור לעצמו לעולם .

האוטובוס הגיע ועלינו הוא התעקש לנקב עליי רבנו בכניסה ונכנסנו התייבשנו בסוף כמו תמיד .

עידו : " טוב אפשר לקקבל את הטלפון שלך אולי ? אנחנו יושבים ביחד שעות חח " וצחק

אני : " בוודאי " החלפנו טלפונים איסיקיו .

עידו : " טוב מה את עושה היום בערב ? "

אני : " סתם בבית כרגיל "

עידו : " אפשר להזמין אותך לצאת ? רגעע !! " ופתאום התחרט על מה שאמר

עידו : " יש לך חבר ? " המשיך

אני : " לא " וצחקתי " ולך ? "

עידו : " איך אין לך חבר אני משתגע שכול הבנים מוצאים סתומות ומכוערות " וצחקתי " וגם לי אין חברה "

חייכתי לעצמי ואז אמרתי לעצמי ' מה את חוששבת לעצמך י'מטומטמת בטח הוא סתם ניתפס בך כי הוא בריב עם החבר'ה ' תמיד חשבתי לעצמי שאני הכי מכוערת מכולן .

" אז היום ב8 תיהיה מוכנה " הוא קקטע את מחשבותיי

" ניפגש בפארק המרכזי " המשיף

אני : " סבבה " וחייכתי

" טוב אני יורדת עוד תחנה אחת " ציינתי לאות סיום השיחה .

באתי לעמוד אמרתי ביי עם היד ניפנפתי הוא קרא לי לבוא באתי

עידו : " ככה אומרים שלום ? "

אני : " אה אופס "

נשקקתי לו בלחי וירדתי מהאוטובוס לא הפסקתי לחייך

טל התקשרה החלטתי לענות

" כן " עניתי בקרירות

" איפה אתתתת תגידי לי " טל אמרה

אני : " הלכתי עם ידיד שלי מה יש אסור ? "

טל : " אוף מעצבנת .. את שומעת את לא מבינה מה קרה לי .... "

אני : " טל נימאס לי שכול פעם אני צריכה לשמוע מה קרה לך , ואת מספרת רק שטויות .. ועכשיו ממש כואב לי הראש אני יידבר איתך עוד מעט " וניתקתי ..

הפלאפון צלצל שוב ידעתי שזו היא אז אפילו לא הוצאתי אותו מהכיס .

הגעתי הביתה נשקתי לסבתא ואמא הייתה בעבודה ..

ראיתי שיחה שלא נענתה בצג של המסך וזה היה הואאאאא עידווווווו' איזה סתומה אני' חשבתי לעצמי באותו רגע  ...

חייגתי אליו בחזרה

עידו : " הלו "

אני : " עידו זאת ליטל מה קורה ? "

עידו : " כבר התחלת לסנן ? " וצחק

סיפרתי לו על טל והוא הבין ..

עידו : " אני כבר מתגעגע "

לא ידעתי מה להגיב הייתי בשוק ממה ששמעתי .

לא עניתי הייתה שתיקה של דקה

עידו : " טוב מאמי ,לכי תנוחי תתקלחי תתארגני וב7 תיהיה בפארק "

אני : " אבל אמרת ב8 "

עידו : " אבל אני מתגעגע לא יכול לחכות עד אז "

אני : " טוב מאמי " וצחקתי

עידו : " יש לי עכשיו אימון כדורגל ,, אני חייב להזדרז אני יידבר איתך אחר-כך טוב בובה יפה שלי ? "

אני : " טוב מאמי תהנה " .

עידו : " ביי " וניתקנו ת'שיחה עליתי לישון

קמתי ולא האמנתי למה שראיתי .............

נכתב על ידי lital.com , 12/11/2007 00:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlital.com אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lital.com ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)