לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it gets hard but it wont take away my love




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פרק1


ישבתי לי באוויר הקר הרצתי את המחשבות הלוך וחזור בראש

לקחתי נשיפה מהסיגריה ושאפתי אותה החוצה

הסגריות היו הרגל מגונה אבל זה הדבר היחיד שעזר לי להרגע

לקחתי עוד שאיפה מנגבת את עיניי מהדמעות שמרחו לי את האיפור

הקור חדר לתוך תוכי כל נים בי הרגיש איך הקור מציף אותו

ישבתי והבטתי בסגריה שהייתה בידי

אני כלכך עייפה כל מה שאני רוצה זה לישון רק לישון

לקחתי את הסגרייה וזרקתי אותה לעבר הברכה ,

קמתי מן הכיסא שישבתי בו ופתחתי את הדלת הענקית שהובילה אל הלובי

הלובי היה ריק מאנשים מוזיקה שקטה התנגנה ברקע .

הסתכלתי על כל עובדי המטבח מתחילים להכין את האוכל לארוחת הבוקר 

שאני עוד תקועה בחושך של הלילה

התיישבתי אל אחת הספות הגדולות והחומות ועצמתי עייני מנסה למצוא מנוחה

כשלפתע שמעתי קול צועק מאחורי

"קומי זה לא החדרים פה" זה היה פול הוא חייך חיוך רגשני ועל עייניו ניכר שהתרגש לראותי

"פול חתיך שלי מה אתה עושה פה?" שאלתי וליבי הוצף ברגע בים של התרגשות

"אל תשאלי" הוא אמר ומחה בידו כל שאלה שאלתה בראשי

"לא אשאל" אמרתי וקמתי מן הספה

הבטנו אחד על השני מספר דקות כשלבסוף רצתי עליו וחיבקתי אותו חיבוק דוב ענקי

פול היה כמו אחי הגדול בטיול בהודו הוא שמר עלי ודאג לי התחברנו בצורה לא נורמלית פול היה בן20

ולי רק מלאו 18 לפני כחודש.

"למה לא ענית למיילים שלי?" אמרתי עליו בפנים כעוסות

"אני מצטער אבל מאז שחזרתי היה לחץ מטורף של עבודה כי התחלתי לעבוד בעבודה חדשה עם המון כסף"

הוא אמר בזמן שהרים והוריד את גבותיו .

ואני רק צחקקתי כי הוא בקושי הצליח לעשות זאת

"למה את לא בחדר שלך?" הוא שאל מסתקרן

הבטנו אחד בשני כמה דקות

"בן וג'ני" אמרנו שנינו ביחד בו זמנית בתיאום מושלם

"אני מבין את  יכולה לבוא לישון אצלי אם את רוצה אחות קטנה"

חיבקתי אותו קלות והנהנתי בחיוב .

עליתי לחדרו והוא נתן לי איזה טרניג וחולצה שלו "תודה" לחשתי בקול צרוד ועייף

"אין בעיה" הוא  ענה בשמחה

קפצתי על המיטה ואני חושבת שתוך שנייה כבר ישנתי

אור של שמש נכנס לתוך עייני ואילץ אותי לפקוח אותם

פקחתי את עייני וראיתי שמולי עומד נער גבוה

"אווו פול אני רואה שאתה פעיל מינית גם פה".... אמר הנער שניצב מולנו

נכתב על ידי הכותבת .. , 17/11/2007 14:39  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הכותבת ..

בת: 32




810

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת .. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת .. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)