לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WTF?! Oh ^^;;

אני רושמת הרבה תגיבו!!!!! love olga

Avatarכינוי:  olga121

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

דרוש!!!


דרוש לי חבר !!!
בין הגליים: 12-14
מאשדוד או מאשקלון...
שהיה חמוד(לע(
שמי אולגה אני מאשדוד.
בת 12 בכיתה ז מכיף ג'.
יש לי גשר(היום שמו!!!^_^)
אני אשלך תמונות בקרוב!!
נכתב על ידי olga121 , 23/12/2007 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום!!


ביום חמישי 6.12 הייתה לי תחרות בשחיה!!!!!
שחיתי 50 גב גרוע...
וב50 חתירה מקום שלישי יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חברה שלי דנה זכתה מקום ראשון... בשתי שניות היא עקפה אותי ועוד שחינו אחת ליד השניה....XD
ואני זכיתי רק מקום שלישיT_T
היום 9.12 נבחרת אשדוד נסע לירושליים.... ומשעמם לי.....

יום טוב^-^
נכתב על ידי olga121 , 9/12/2007 10:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום!!


אהייי!!!^^
אתמול היתה לי תחרות!!!
היה מה זה כיפפפפפפפפ...XD
למי שמבין בשחיה:
שחיתי 50 גב 49 שניות(שיא אישי חדש)
ועוד 200 חתירה אבל כשאלתי את השופט כמה שחיתי הוא רק אמר כןכןכןכן...
רגע מה עוד?
=.= שחכתי.....
אכן ביום חמישי 6.12 אוד תחרותואני דיי בתוחה שאני אקבל מדליה^^
וואי עוד תחרות><

יום טוב^-^

vsia <33
נכתב על ידי olga121 , 2/12/2007 09:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לolga121 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על olga121 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)