לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Pointless Life


כי קל יותר להעביר את התחושות דרך שירים וציטוטים[=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

האשליה


ואיך זה זז בימים
ולא מרפה בשנים
ולפעמים זה דוחף אותי
והדברים משתנים
על אף כל מה שבפנים

אל תוך בדידות זה גונב אותי
ובלילות זה רודף ובימים זה הודף

והניצוץ מסנוור אותי
אשליה מתוקה
עוד שקר מר מביאה
כל כך צרה היא הוויתי
                                                        (מתוך: "אנצל", מוש בן-ארי)

נכתב על ידי My Name Is Angus , 16/3/2009 21:30  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתן


שותה עוד כוס קפה
ואל מולי כך את יושבת
ואיך זה מבפנים עולה
מוכרח לדעת מה את חושבת
ואיך זה בלילות הרבה
נופלים לריק שמן הפחד

ואיך זה כל כך מפתה
לשים ת'קץ אל מה שיחד

כי לפעמים במשא ומתן
מורידים אותנו נמוך
וזה קורה ביני ובינה
והנשמה קוראת רק לצאת ולעוף
כשבינינו משהו נקרע

הבוקר מתגלה
ואיך בגוף את מתרחקת
וכמה שבפנים כואב
ומה רוצה זה רק ללכת
וזה הזמן שלא מרפה
וזו האש אשר דועכת
וזה הזמן שמרפא
בין אם נשאר בין אם ללכת

 

כי לפעמים במשא ומתן
מורידים אותנו נמוך
וזה קורה ביני ובינה
והנשמה קוראת רק לצאת ולעוף
כשבינינו משהו נקרע

                                               (מוש בן ארי,"משא ומתן")

אין לי כח לסמן יותר מזה. בהזדמנות....

אני אוהב את השיר הזה!^^.

 

 

אני עייף.הלכתי לישון...(כן, לפני 00:00- לא קורה הרבה)

לילה טוב,


                

נכתב על ידי My Name Is Angus , 14/3/2009 23:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעון חול




יאו!! סופסוף עדכון!

כל יום אני נכנס למסך עריכה, בא לכתוב משהו- ואז מסתכל בשעון, רואה שאין לי זמן, וסוגרXD

יש לי לו"ז כל כך צפוף סוף סוף, ואני כל כך אוהב את זה!

אני כל כך אוהב שאין לי שנייה לנשום.שבארותו היום רצים מישיבה לישיבה, לשיעור, לריצה, לפה ולשם, לכאן ולכאן.

 

בכל מקרה, אני במצב רוח מרומם.שמח וטוב לבבXD

ומקפץ לי כמו פקצה בת 12, שגילתה קליפים של רוני סופר-סטאר ביוטיוב!XD

 

 

רק חבל לי שזה גורם לי לסנן אנשים.ואני באמת מתנצל בפני כל האנשים שאמרתי להם "אני אחזור אליך" ,ולא עשיתי את זה.

או לחלופין, לאנשים שפשוט לא עניתי להם.-תבינו אותי, בלי שאני שם לב נגמר לי היום, ואז מאוחר מדי להתקשר, או שזה כבר לא רלוונטי.

 

 

טוב, אני זז לריצה(לא,אני לא ספורטאי, אבל יש לי בגרות בספורט בסוף החודש, ואני צריך להכנס לכושר)

אוהב המוןהמוןהמוןהמון(ומבואס שלא דיברתי עם נולינקה, טרם טיסתה...)

נכתב על ידי My Name Is Angus , 4/3/2009 19:12  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  My Name Is Angus

מין: זכר

MSN: 

תמונה




4,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Name Is Angus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Name Is Angus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)